تد لسو

آیفون 13 بدون ناچ در سریال Ted Lasso دیده شد!

بینندگان قسمت 6 از فصل دوم سریال Ted Lasso که اخیرا از اپل تی وی پلاس پخش شد، با دیدن یک آیفون 13 بدون ناچ سورپرایز شدند.

سریال کمدی Ted Lasso یکی از برنامه‌های اورجینال +Apple TV محسوب می‌شود. این سریال به اندازه کافی پرطرفدار بود؛ اما حالا با نمایش آیفون 13 بدون ناچ، از قبل هم بیشتر جلب توجه کرده است.

جیسون سودیکیس در این سریال نقش یک مربی فوتبال آمریکایی را بازی می‌کند که پس از صعود با تیم خود به دسته دوم لیگ NCAA، برای هدایت ای‌اف‌سی ریچموند انتخاب می‌شود؛ یک تیم فانوس به دست در لیگ برتر فوتبال انگلستان!

این در حالی است که «تد» چیزی از فوتبال نمی‌داند. در واقع انتخاب او به عنوان سرمربی، نقشه‌ی مالک جدید ای‌اف‌سی ریچموند برای نابودی تیم بوده؛ چرا که این تیم، تنها چیز با اهمیت برای شوهر سابق خیانت‌کار او است.

آیا اپل آیفون 13 بدون ناچ را تبلیغ کرده؟

در دو سکانس از قسمت جدید سریال، بینندگان متوجه وجود یک مدل آیفون 13 شدند؛ با همان رابط کاربری معمول اپل و البته بدون ناچ!

آیفون 13 بدون ناچ

ناچ در گوشی‌های اپل از سال 2017 با آیفون X ظهور پیدا کرد و گفته می‌شود در مدل‌های جدید، کوچک‌تر خواهد بود. در نهایت هم انتظار می‌رود اپل با قرار دادن دوربین سلفی و اجزای Face ID در زیر نمایشگر، ناچ را از گوشی‌های خود حذف کند. یا اینکه اصلا به استفاده مجدد از Touch ID روی بیاورد!

البته بعید است واقعا آیفون 13 بدون ناچ را ملاقات کنیم؛ آن هم در حالی که فقط چند هفته تا مراسم رونمایی فاصله داریم. اگر چنین خبری بود، حتما تاکنون جنجال زیادی به پا شده بود و اپل جای بهتری برای تبلیغ آن پیدا می‌کرد؛ نه چند سکانس مبهم از یک سریال تلویزیونی!

آیفون 13 بدون ناچ

به هر حال اگر همین تصاویر را موشکافی کنیم، اثراتی از جلوه‌های ویژه دیجیتالی روی گوشی دیده می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد ماژول دوربین عقب آن، غیر واقعی و مشابه دوربین آیفون 11 باشد.

معمولا چنین ترفندهایی در برنامه‌های تلویزیونی به کار می‌رود تا چیزی به مخاطب نشان داده شود که باب میل اوست. پس بهتر است فعلا برای حذف ناچ از گوشی‌های آیفون در دنیای واقعی، هیجان‌زده نشویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*