سریال تد لاسو

تریلر جدید فصل دوم سریال تد لاسو را تماشا کنید؛ بازگشت به مستطیل سبز

سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس با انتشار تریلر جدیدی از فصل دوم سریال تد لاسو – Ted-Lasso، هواداران را به وجد آورد. این کمدی فوتبالی در سال جاری پخش می‌شود.

جدیدترین تریلر از فصل دوم سریال تد لاسو با بازی جیسون سودیکیس منتشر شد. این کمدی ورزشی جذاب و تحسین‌شده که با محوریت رشته فوتبال دنبال می‌شود، در حال حاضر طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. فصل دوم تد لاسو در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) از طریق سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

داستان فصل دوم این سریال محبوب در ادامه ماجراهای فصل اول دنبال می‌شود. جیسون سودیکیس به عنوان سرمربی بخت‌برگشته تیم AFC ریچموند باز می‌گردد و همان‌طور که در تریلر جدید سریال تد لاسو مشاهده می‌شود، او هنوز به دنبال راهی است تا با تیم‌اش به نتیجه برسد. تمامی شخصیت‌های فصل قبلی در این فصل حضور خواهند داشت و می‌توانید دوباره آن‌ها را در مستطیل سبز ببینید. افرادی مانند مالک باشگاه (هانا وادینگام)، دوست و دستیار سابق لاسو و مربی فعلی تیم (برندن هانت) و دستیار مربی (نیک محمد) که حضورشان می‌تواند به جذابیت‌های این سریال اضافه کند.

به نظر می‌رسد در فصل دوم سریال تد لاسو، شاهد ترکیبی جذاب از خلاقیت‌های جدید تیم نویسندگان با شوخی‌ها، لحظات کمدی، و طنز مفرح و الهام‌بخشی که باعث موفقیت فصل اول شده‌ است خواهیم بود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشرشده از فصل دوم این مجموعه را تماشا کنید.

فصل جدید سریال Ted Lasso شامل دوازده قسمت خواهد بود که کمتر از یک ماه دیگر به نمایش درمی‌آید. علاوه‌بر هنرپیشگان فصل اول، بازیگران جدیدی نیز به پروژه سریال تد لاسو اضافه شده‌اند. جرمی سوئیفت از مجموعه «دانتون اَبی»، برت گلدشتاین بازیگر سریال «دکتر هو»، جونو تمپل از فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» و فیل دانستر هنرپیشه فیلم «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» جزو بازیگران جدید این مجموعه هستند.

سرویس استریم اپل تی وی پلاس پیش از این، سریال تد لاسو را برای سه فصل تمدید کرده بود. جیسون سودیکیس هم قبلا از ماجراهای این مجموعه به عنوان یک داستان سه فصلی یاد کرد اما اخیراً اشاره کرده است که سریال Ted Lasso می‌تواند بیش از این‌ها ادامه داشته باشد و با توجه به استقبال گسترده مخاطبین، پتانسیل بالایی برای تولید فصول جدیدتر خواهد داشت. هنوز برای تأیید و تکذیب این احتمالات و گمانه‌زنی‌ها زمان زیادی باقی مانده و بهتر است در این مدت‌، خودتان را برای فصل دوم و کمدی‌هایی از جنس فوتبال آماده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*