فیلم های کمدی سال 2021

بهترین فیلم های کمدی سال 2021 که منتظرشان هستیم

در این مطلب به معرفی بهترین فیلم های کمدی سال 2021 که منتظرشان هستیم، پرداخته‌ایم. به نظر می‌رسد که سال درخشانی برای سینمادوستان در راه است.

فیلم های کمدی سال 2021 جذاب به نظر می‌رسند، از تام و جری گرفته تا سیندرلا. در ادامه می‌توانید با مورد انتظارترین عناوین طنز سال آشنایی پیدا کنید.

سال 2021 از راه رسید و کرونا ویروس همچنان حضور پررنگی در جامعه دارد. در این میان، فیلم‌های کمدی شاید بتوانند کمی حال شما را بهتر کنند و باعث شوند تا برای مدتی کوتاه، از مشکلات خود دور شوید.

بهترین فیلم های کمدی سال 2021 که در راه هستند

امسال عناوین کمدی بزرگی در راه هستند که بدون شک جذاب‌تر از سال گذشته به نظر می‌رسند، حتی اثری ساخته شده که در آن، نیکلاس کیج نقش خودش را بازی می‌کند! بدون شک امکان پذیر نبود که در این مطلب، به تمامی آثار طنز سال بپردازیم، بنابر این تنها به معرفی عناوینی پرداخته‌ایم که پتانسیل بالایی دارند یا به اندازه کافی شناخته شده هستند.

– فیلم The Unbearable Weight Of Massive Talent

فیلم های کمدی سال 2021

در این فیلم، نیکلاس کیج نقش خودش را بازی می‌کند. او که دچار مشکل مالی شده، مجبور می‌شود تا پیشنهاد 1 میلیون دلاری یک مرد ثروتمند برای حضور در جشن تولد او را قبول کند. در ادامه، سازمان سیا به کیج اعلام می‌کند که این مرد ثروتمند در واقع رئیس یک گروه قاچاق مواد مخدر است. حالا این بازیگر مشهور باید جاه طلبانه‌ترین نقش زندگی‌اش را ایفا کند.

پدرو پاسکال، تیفانی هدیش و نیل پاتریک هریس، دیگر بازیگران این فیلم هستند و در تاریخ 19 مارس 2020 (1 فروردین 1400) می‌توانید منتظر اکران آن باشید.

– فیلم Tom And Jerry

فیلم های کمدی سال 2021

این شخصیت‌های کارتونی کلاسیک به زودی وارد دنیای مدرن می‌شوند و موش و گربه بازی‌های آن را در یک هتل لوکس واقع در منهتن نیویورک می‌توانید تماشا کنید.

کلویی گریس مورتس، مایکل پنیا، کن جیونگ و راب دلینی بازیگران فیلم هستند و کارگردانی آن را تیم استوری (Tim Story) بر عهده دارد که سواری با هم (Ride Along) و چهار شگفت انگیز را ساخته است. فیلم تام و جری در تاریخ 26 فوریه 2021 (8 اسفند 1399) به صورت همزمان در سینماها و سرویس اچ بی او مکس (HBO Max) اکران می‌شود.

– انیمیشن Encanto

فیلم های کمدی سال 2021

انیمیشن افسون، از آثار جدید استودیوی انیمیشن سازی دیزنی است و داستان دختری را روایت می‌کند که در یک خانواده جادویی به دنیا آمده اما هیچ قدرت خاصی ندارد. کارگردانی انیمیشن بر عهده بایرون هاوارد و جرد بوش بوده که زوتوپیا (Zootopia) را پیش از این ساخته‌اند.

این انیمیشن، موزیکال خواهد بود و موسیقی متن آن را لین-منوئل میرندا (Lin-Manuel Miranda) ساخته است. انیمیشن Encanto در تاریخ 24 نوامبر 2021 (3 آذر 1400) به اکران سینماها در می‌آید.

– فیلم Space Jam: A New Legacy

فیلم های کمدی سال 2021

پس از سال‌ها انتظار، سرانجام قسمت دوم فیلم هرج ‌و مرج فضایی ساخته شد. در اسپیس جم 2، به جای مایکل جوردن، لبرون جیمز به ایفای نقش می‌پردازد و مشابه قسمت اول، باید در کنار تیمی از شخصیت‌های لونی تونز، با یک تیم بسکتبال کارتونی دیگر رقابت کند.

دان چیدل و سنیکا مارتین-گرین نیز در این قسمت بازی می‌کنند و بسیاری از بسکتبالیست‌های مشهور در آن حضوری افتخاری خواهند داشت. از شخصیت‌های کارتونی فیلم می‌توان به دافی داک، باگز بانی و توئیتی اشاره کرد. فیلم Space Jam: A New Legacy در تاریخ 16 ژوئیه 2021 (25 تیر 1400) روی پرده می‌رود.

– فیلم Cinderella

فیلم های کمدی سال 2021

اقتباس جدید داستان کلاسیک سیندرلا که این بار به جای دیزنی، شرکت سونی ساخت آن را بر عهده داشته است. نقش اصلی این فیلم موزیکال را کامیلا کبیو (Camila Cabello) ایفا می‌کند و بازیگرانی همچون بیلی پورتر، پیرس برازنان، جان مولانی، جیمز کوردن و میلی الیوت نیز در کنار او نقش آفرینی خواهند کرد.

فیلم Cinderella در تاریخ 5 فوریه 2021 (17 بهمن 1399) اکران می‌شود.

– فیلم The French Dispatch

فیلم های کمدی سال 2021

گزارش فرانسوی اثر جدید کارگردان صاحب سبک، وس اندرسن (Wes Anderson) است که سه خط داستانی مختلف دارد و داستان زندگی سه خبرنگار آمریکایی در فرانسه را روایت می‌کند. فهرست بازیگران فیلم فوق العاده است و شامل فرانسیس مک‌ دورمند، بیل مری، تیموتی شالامی، جفری رایت، اوون ویلسون، تیلدا سوینتون، الیزابت ماس، لئا سیدو و بنیسیو دل تورو می‌شود.

حضور این تعداد ستاره در یک فیلم، نوید یک اثر درخشان دیگر را از وس اندرسن می‌دهد. این فیلم که به دلیل شیوع کرونا ویروس با تاخیر رو به رو شد، تا چند ماه آتی به نمایش در می‌آید اما تاریخ اکران دقیقی ندارد. می‌توان انتظار داشت که این پروژه جدید اندرسن هم به یکی از بهترین فیلم های کمدی سال 2021 تبدیل شود.

– فیلم Ghostbusters: Afterlife

فیلم های کمدی سال 2021

نسخه جدید شکارچیان روح بر خلاف نسخه بازسازی قبلی، در همان جهان دو قسمت اصلی رخ می‌دهد و قرار است فصل تازه‌ای را برای این مجموعه آغاز کند. پس از اکران فاجعه‌بار نسخه سال 2016 به کارگردانی پال فیگ (Paul Feig)، طرفداران مجموعه تصور می‌کردند که دیگر قسمت تازه‌ای از آن ساخته نخواهد شد. خصوصا اینکه نسخه بازسازی حتی نتوانست بودجه‌اش را بازگرداند و به یک شکست تجاری بزرگ منجر شد. اما سونی در کمال تعجب، یک فیلم جدید ساخته است که دنیای نسخه اورجینال سال 1984 را ادامه می‌دهد.

داستان در مورد مادری است که همراه با دو فرزندش به مزرعه پدری بازگشته تا زندگی تازه‌ای را آغاز کند اما در ادامه اتفاقی رخ می‌دهد که او با شکارچیان روح ارتباط برقرار می‌کند. بازیگران نسخه اصلی همانند بیل مری، دن اکروید، ارنی هادسون، آنی پاتس و سیگورنی ویور در این قسمت بازگشته‌اند و پل راد، کری کون، فین ولفهارد و مکینا گریس، ستارگان جدید اثر هستند. فیلم Ghostbusters: Afterlife در تاریخ 11 ژوئن 2021 (21 خرداد 1400) اکران می‌شود.

– فیلم Coming 2 America

فیلم های کمدی سال 2021

باورکردنی نیست که پس از 33 سال، قسمت دوم فیلم سفر به آمریکا ساخته شده اما این مسئله حقیقت دارد و نقش اصلی را هم یک بار دیگر ادی مورفی ایفا می‌کند. در این قسمت، پرینس اکیم (Prince Akeem) به آمریکا بازمی‌گردد تا پسر گمشده‌اش را پیدا کرده و او را به عنوان پادشاه بعدی انتخاب نماید.

وسلی اسنایپس، تریسی مورگان، لزلی جونز، جیمز ارل جونز و آرسنیو هال، دیگر بازیگران این فیلم هستند. فیلم Coming 2 America در تاریخ 5 مارس 2021 (15 اسفند 1399) از سرویس آمازون پرایم پخش خواهد شد و به نظر می‌رسد که بتواند در رأس فیلم های کمدی سال 2021 قرار بگیرد.

– فیلم The King’s Man

فیلم های کمدی سال 2021

اگر از طرفداران مجموعه کینگزمن (Kingsman) هستید، نباید این نسخه پیش در آمد را فراموش کنید که به داستان شکل گیری سازمان مذکور می‌پردازد. بر خلاف نسخه‌های اصلی که در فضایی مدرن جریان داشتند، این قسمت دارای حال و هوای کلاسیک است و ماجراهای آن در دوران گذشته اتفاق می‌افتد.

رالف فاینز، هریس دیکنسون، متیو گود، جما آرترتون، ریس ایفانز، دانیل برول، جایمن هانسو، آرون تایلر-جانسون و استنلی توچی، تیم بازیگری فیلم را تشکیل می‌دهند. همانند دو قسمت اصلی، کارگردانی این نسخه هم بر عهده متیو وان (Matthew Vaughn) بوده که اتفاق خوبی است. این فیلم هم قرار بود سال گذشته به نمایش در آید اما تحت تاثیر کرونا و تعطیلی سینماها قرار گرفت. اگر تاخیر دیگری رخ ندهد، فیلم The King’s Man در تاریخ 12 مارس 2021 (22 اسفند 1399) روی پرده می‌رود.

– فیلم Free Guy

فیلم های کمدی سال 2021

و در نهایت به فیلم فری گای می‌رسیم که یکی از پرخرج‌ترین آثار اکشن کمدی سال است. رایان رینولدز نقش یک کارمند بانک را برعهده دارد که متوجه می‌شود یکی از شخصیت‌های تحت کنترل هوش مصنوعی (NPC) یک بازی ویدیویی به نام فری سیتی (Free City) است؛ یک بازی جهان باز شبیه به GTA که قرار است به زودی سرورهای آن خاموش شود. این کارمند ساده در ادامه تصمیم می‌گیرد که سرنوشت خودش را در دست بگیرد و به یک قهرمان تبدیل شود.

جودی کومر، تایکا وایتیتی و لیل رل هاوری دیگر بازیگران فیلم Free Guy هستند که اگر آن هم دوباره تاخیر نخورد، در تاریخ 21 مه 2021 (31 اردیبهشت 1400) به اکران سینماها در می‌آید.

منتظر کدام یک از فیلم های کمدی سال 2021 هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اوخی سیندرلا و تام و جری

  2. ادی مورفی بازیگر خیلی خوبیه

    با سپاس