سری جدید تلویزیون های سامسونگ

سری جدید تلویزیون های سامسونگ برای عرضه در سال 2021 معرفی شدند

سری جدید تلویزیون های سامسونگ با رویکردی متفاوت در نمایشگاه CES امسال معرفی شدند؛ این سری جدید قرار است هر نوع سلیقه‌ای را پوشش بدهند.

سری جدید تلویزیون های سامسونگ در خانواده‌های Neo QLED، MICRO LED و Lifestyle در غرفه مجازی سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شدند. این محصولات جدید نشان دهنده تعهد سامسونگ به نوآوری، حفظ محیط زیست و دسترسی همگان به محصولات جدیدی است که می‌توانند نقش تلویزیون را در خانه مصرف‌کنندگان تغییر دهند. جی‌اچ هان، مدیر بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید:

در سال گذشته شاهد نقش محوری فناوری در کمک به ادامه زندگی و حفظ ارتباط با یکدیگر بودیم. تعهد ما به داشتن یک آینده پایدار با تلاش برای نوآوری در راستای برآوردن نیازهای متغیر کاربران، همراه خواهد بود. مسیری برای کاهش میزان تولید کربن در محصولات ما، ارائه قابلیت‌هایی در راستای افزایش دسترسی و همچنین عرضه یک تجربه بصری بی‌نظیر که با سبک زندگی همه کاربران همخوانی داشته باشد.

 

آینده‌ای پایدار و قابل دسترس برای همه با سری جدید تلویزیون های سامسونگ

سری جدید تلویزیون های سامسونگ

در چند سال آینده سامسونگ سفر «سبز شدن» را آغاز کرده و فعالیت‌های خود در حوزه تلویزیون را با اهداف بلندمدت حفظ محیط زیست هماهنگ خواهد کرد که عبارتند از:

  • کاهش میزان تولید کربن و بهبود دائمی مصرف انرژی: سامسونگ به دنبال آن است که به صورت نظام‌مند کل میزان تولید کربن خود در تولید تلویزیون را کاهش دهد. این شرکت همچنین به دنبال کاهش مصرف برق کاربران و استفاده بیشتر از مواد بازیافتی در کل خطوط تلویزیون خود است.
  • طراحی بسته‌بندی سازگار با محیط زیست: مطابق با بازخورد مصرف کنندگان، سامسونگ طراحی «بسته‌بندی اکوی» خود را در سال 2021 به تمامی تلویزیون های لایف استایل خود و اغلب تلویزیون های سری Neo QLED توسعه داده است. این راهکار سازگار با محیط زیست می‌تواند تا 200 هزار تن در تولید جعبه‌های پسماندی در سال کاهش ایجاد کند. با کم کردن متن و تصاویر روی بسته‌بندی، جوهر نفتی که بصورت سنتی در بسته‌های تلویزیونی استفاده می‌شد، اکنون حذف شده و این مسئله به کاهش بیشتر پسماندها کمک خواهد کرد.
  • کنترل از راه دور خورشیدی: در سال 2021 تلویزیون های سامسونگ مجهز به کنترل از راه دورهای خورشیدی با باتری داخلی خواهند شد که با استفاده از نور داخل خانه یا نور محیط بیرون و یا کابل USB قابل شارژ مجدد خواهند بود. این نوآوری برای اولین بار در برند سامسونگ عرضه می‌شود. این مسئله به کاهش پسماند باتری‌های AAA تا حدود 99 میلیون عدد در هفت سال آینده کمک خواهد کرد. سامسونگ برای ساخت این کنترل از راه دور روندی نوآورانه را ایجاد کرده است که پلاستیک را از بطری‌های قابل بازیافت می‌گیرد و تا 24% مواد آن بازیافتی است.

قابلیت‌های افزایش دسترسی سامسونگ در سال 2021 که اکنون روی همه مدل‌های QLED 2021 و Neo QLED عرضه می‌شود، جدیدترین پیشرفت‌های فناوری و هوش مصنوعی را به کمک افراد بیشتری می‌آورد تا همه بتوانند از تجربه تماشای تلویزیون لذت ببرند.

در سری 2021 قابلیت‌هایی مانند انتقال زیرنویس، زوم برای زبان اشاره و چند خروجی همزمان صدا اضافه شده است که به افراد کم شنوا یا ناشنوا، کم بینا یا نابینا امکان خواهد داد تا بر اساس نیاز و ترجیح خودشان، تجربه تماشای تلویزیون را ارتقا دهند. تا سال 2022 سامسونگ متعهد به توسعه قابلیت راهنمای صوتی خود است که به افراد ناشنوا و کم‌بینا راهنمایی‌های صوتی عرضه خواهد کرد. این شرکت همچنین به تولید قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای افزایش دسترسی به تلویزیون های سامسونگ در سال‌های آینده ادامه خواهد داد.

سری جدید تلویزیون های سامسونگ

Neo QLED یک تحول کوانتومی در فناوری نمایشگر تلویزیون

سامسونگ یک فناوری نمایشگر کاملا جدید به نام Neo QLED را در مدل‌های پرچمدار 8K (QN900A) و 4K (QN90A) معرفی کرده است. با استفاده از یک منبع نور کاملا جدید یعنی Quantum Mini LED که با دقت بالا و توسط فناوری ماتریس کوانتومی و پردازنده Neo Quantum کنترل می‌شود، سامسونگ توانسته تلویزیون های QLED را یک پله ارتقا دهد.

سری جدید تلویزیون های سامسونگ

سامسونگ Quantum Mini LED را به شکلی طراحی کرده که ارتفاع آن یک چهارم ال ای دی‌های معمولی است و به جای استفاده از یک لنز برای پخش کردن نور، یک بسته از ال‌ای‌دی‌های ثابت استفاده شده‌اند. همچنین Quantum Mini LED دارای میکرولایه‌های بسیار باریک است که مملو از تعداد زیادی ال‌ای‌دی اضافه هستند. فناوری ماتریس کوانتوم امکان کنترل فوق دقیق بسته‌های فشرده ال‌ای‌دی را فراهم کرده و تصویر را به شکل دلخواه بیننده در اختیار او می‌گذارد.

همچنین Neo QLED میزان روشنایی را تا 12 بیت و در 4096 مرحله افزایش می‌دهد و به این ترتیب بخش‌های تاریک، تاریک‌تر و بخش‌های روشن، روشن‌تر دیده خواهند شد و تجربه‌ای دقیق‌تر و فراگیرتر به کاربر منتقل خواهد شد.

همچنین Neo QLED از پردازنده اختصاصی Neo Quantum سامسونگ بهره می‌برد که قابلیت‌های پیشرفته‌تری در حوزه ارتقای کیفیت تصویر دارد. این پردازنده با استفاده از 16 مدل مختلف شبکه عصبی که هرکدام با استفاده از فناوری یادگیری عمیق و هوش مصنوعی آموزش دیده‌اند، می‌تواند بدون توجه به کیفیت اصلی تصویر، تصاویری با کیفیت 4K یا 8K به شما تحویل دهد.

تلویزیون 2021 Neo QLED 8K سامسونگ با طراحی Infinity One عرضه شده که تقریبا بدون حاشیه است و تجربه‌ای فراگیر را در یک طراحی زیبا در اختیار شما می‌گذارد. همچنین Slim One Connect Box که امکان متصل شدن به این مدل را دارد در کنار سیستم جدید مدیریت کابل‌ها که قابل اتصال به پشت دستگاه است، امکان نصب راحت‌تر و زیباتر را برای شما فراهم می‌کند. تلویزیون 2021 Neo QLED 8K همچنین دارای چند قابلیت پیشرفته در حوزه صوت است. فناوری Object Tracking Sound (OTS) Pro می‌تواند سوژه صدا را رهگیری کرده و SpaceFit Sound هم با تحلیل محیط نصب تلویزیون و خروجی‌ها، بهترین صدا را متناسب با محیط شما تولید می‌کند.

سری جدید تلویزیون های سامسونگ

مدل‌های 2021 Neo QLED 8K و 4K مجهز به قابلیت‌های هوشمندی هستند که نقش تلویزیون را توسعه داده و به مصرف‌کنندگان امکان می‌دهند تا در زمینه‌هایی مانند تناسب اندام، سرگرمی و کار از خانه، نیازهای متغیر خود را برآورده کنند.

  • Samsung Health خانه را به یک باشگاه شخصی تبدیل می‌کند و قابلیت مربی هوشمند هم همانند یک مربی واقعی به صورت زنده حرکات شما را رهگیری و تحلیل می‌کند. این قابلیت بعد از تمرین هم درباره فرم نرمش‌ها شما را راهنمایی کرده و در شمارش حرکت و تخمین میزان کالری سوازنده شده شما را کمک می‌کند. با استفاده از ویدیو و کنترل صوتی با استفاده از بیکسبی، مربی هوشمند Samsung Health تجربه شما از نرمش در خانه را ارتقا داده و کاملا شخصی‌سازی می‌کند.
  • سامسونگ با استفاده از دو قابلیت انحصاری توانسته بهترین تجربه ممکن از تلویزیون را به شما ارائه کند. قابلیت Super Ultrawide GameView نه تنها امکان بازی با نسبت تصویر 21:9 بلکه نسبت 32:9 را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. هرچه زمینه دید شما بیشتر باشد، احتمال از دست دادن یک لحظه در بازی کمتر می‌شود. همچنین Game Bar به بازیکنان امکان می‌دهد تا فورا جوانب مهم بازی را، مانند نسبت تصویر، لگ ورودی و اتصال هدست، بررسی و در صورت نیاز تغییر دهند. نهایتا قابلیت FreeSync Premium Pro میزان اختلال را به حداقل رسانده و به بازیکنان امکان می‌دهد از کیفیت تصویر و گیم‌پلی عالی لذت ببرند.
  • کاربران با استفاده از Google Due می‌توانند یک تماس ویدیویی در گوشی خود برقرار کرده و تا 32 نفر را در آن وارد کنند. با استفاده از اپلیکیشن Google Duo شما می‌توانید مستقیم و از طریق دوربینی که با USB وصل شده، تماس ویدیویی بگیرید. با استفاده از راهکار دوربین هوشمند، این دوربین حرکت شما را دنبال کرده و به صورت خودکار زوم کرده و شما را همیشه در اندازه مناسب و در مرکز فوکوس تصویر نگه می‌دارد.
  • قابلیت PC on TV روی دستگاه‌های سامسونگ به کاربر امکان می‌دهد تا کامپیوتر خود را به تلویزیون وصل کرده و با استفاده از موس، صفحه‌کلید و کامپیوتر، کار و تحصیل خود را روی تلویزیون ادامه دهد. کاربران همچنین می‌توانند مستقیم و از طریق مرورگر تلویزیون به MS Office 365 وصل شده و اسناد خود را ایجاد یا ویرایش کنند. فقط کافیست اپلیکیشن Easy Connection را روی کامپیوتر خود نصب کرده و وارد اکانت سامسونگ خود شوید. در این حالت تلویزیون شما به صورت خودکار به کامپیوتر وصل شده و امکان کار از همان جلوی تلویزیون را خواهید داشت.

آغاز عصری جدید در کیفیت فوق‌العاده تصویر و طراحی با MICRO LED

سری جدید تلویزیون های سامسونگ

در سال 2021 نمایشگرهای MICRO LED وارد خانه‌ها می‌شوند. سامسونگ با معرفی سری جدید MICRO LED توانسته است برای اولین بار نمایشگرهای میکرو ال ای دی را با فرم یک تلویزیون خانگی ارائه کرده و تجربه عالی تماشای تصویر روی نمایشگرهای فوق بزرگ را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

این مدل‌ها که تا انتهای سال و در اندازه‌های 99 و 110 اینچی عرضه خواهند شد، از نور ال ای دی های میکرومتری استفاده کرده و به این ترتیب نوردهی از پشت و فیلترهای رنگ مورد استفاده در نمایشگرهای سنتی در آنها حذف شده است. با استفاده از بیش از 24 میلیون ال‌ای‌دی که هرکدام به صورت جداگانه کنترل می‌شوند، این تلویزیون رنگ و روشنایی کاملا شبیه به شرایط طبیعی را تولید می‌کند و با داشتن طراحی موسوم به Monolith توانسته به نسبت نمایشگر به بدنه 99 درصد برسد.

سامسونگ قابلیت‌های تلویزیون هوشمند خود را به شکلی تغییر داده است تا از صفحه بسیار بزرگ MICRO LED بیشترین استفاده را بکند. مثلا مصرف کننده می‌تواند با استفاده از 4Vue یا دید چهارگانه، به راحتی تا چهار منبع تصویر را به صورت همزمان تماشا کند. همچنین می‌تواند با متصل کردن انواع دستگاه‌ها به تلویزیون همزمان روی تلویزیون بازی کرده و یک ویدیو را استریم کند که همه آنها هم با کیفیت تصویری فوق العاده نمایش داده خواهند شد.

نهایتا، تجربه صدای دینامیکی MICRO LED دقیقا به اندازه تصاویر آن فوق العاده است. با استفاده از قابلیت صدای Majestic این تلویزیون صدای 5.1 کانال را بدون نیاز به بلندگوی خارجی، تولید می‌کند و اتاق شما را به یک سینمای واقعی تبدیل می‌کند.

توسعه تلویزیون های لایف استایل

سری جدید تلویزیون های سامسونگ

سامسونگ با معرفی طراحی و فرم فاکتورهای جدید، تلویزیون های لایف استایل خود را به شکلی ارتقا داده که نشان‌دهنده تغییر در علایق و سلیقه مصرف کنندگان باشد. تلویزیون‌های The Frame که اولین بار در سال 2017 معرفی شدند توانستند با فروشی بالای یک میلیون دستگاه، تلویزیون را به یک اثر هنری تبدیل کنند.

مدل 2021 نیز بر پایه میراث نوآوری‌های The Frame طراحی شده و تجربه‌ای قابل شخصی‌سازی را در یک طراحی باریک‌تر در اختیار کاربر قرار می‌دهد. مدل جدید The Frame از نظر ضخامت نصف شده و ضخامت آن به یک قاب عکس هنری کاملا شبیه شده است. حاشیه‌های قابل نصب جدید آن در پنج رنگ عرضه شده و دو سبک متفاوت اما قابل تنظیم Modern و Beveled دارند که آن را با فضای عمومی محل نصب سازگار می‌کند.
مصرف کنندگان با اشتراک در فروشگاه جدید Art Store تلویزیون‌های The Frame می‌توانند از بیش از 1400 اثر هنری که با دقت انتخاب شده‌اند لذت ببرند. فناوری جدید گزینش خودکار این تلویزیون با اتکا به هوش مصنوعی می‌تواند ترجیحات مصرف کننده را تحلیل کرده و اثر هنری مناسب را به او پیشنهاد دهد.

سری جدید تلویزیون های سامسونگ

انواع تلویزیون های لایف استایل سامسونگ شامل The Frame, The Serif, The Sero, The Terrace و The Premiere با انواع گزینه‌ها و امکان شخصی‌سازی می‌تواند فورا دکور هر خانه‌ای را زیباتر کند.
برای اطلاعات بیشتر درباره سری جدید تلویزیون های سامسونگ می‌توانید به/https://www.samsung.com مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. در یک کلام متنی که خوندم یک حس رو بهم القا کرد،حسی که آینده رو همین حال حس کردم…
    فقط مشکلی که وجود داره اینه که این آینده ی زیبا تقریبا دست نیافتنیه واسه همه،حس آینده و کیفیت لازمه ش هزینه ی زیاد و نبود تحریم هاست که متاسفانه جفتش تو ایران چند سالیه چاشنی زندگیمون شده
    بهر حال نگاه کردن عکسهاش هم خالی از لطف نیست و روحیه ی آدم رو عوض میکنه
    سامسونگ تجربه ی استفاده از محصولات آینده در زمان حال