بهمن فیدلیتی

بهمن فیدلیتی معرفی شد؛ با کراس اوور جدید گروه بهمن آشنا شوید

بهمن فیدلیتی به عنوان کراس اوور جدید گروه بهمن معرفی شد. این خودرو مدل ایرانی جتور X70S محسوب می‌شود. در ادامه با مشخصات این کراس اوور چینی آشنا می‌شویم.

گروه بهمن در پیج اینستاگرامی خود از عرضه کراس اوور فیدلیتی به بازار ایران در آینده‌ای نزدیک خبر داد. پیش از این گمانه‌زنی‌های متعددی در خصوص این که کدام خودروساز جتور X70S را به بازار ایران عرضه می‌کند مطرح شد، اما سرانجام گروه بهمن به صورت رسمی اعلام کرد کراس اوور بزرگ چینی جتور X70S توسط این گروه روانه بازار ایران خواهد شد. کراس اوور فیدلیتی مدل ایرانی شده جتور X70S محسوب می‌شود که قرار است با نام بهمن فیدلیتی به بازار ایران عرضه شود. این خودرو احتمالا از لحاظ مشخصات فنی نسبت به مدل‌های بازار جهانی آن کمی متفاوت خواهد بود.

مشخصات بهمن فیدلیتی

بهمن فیدلیتی

از آنجایی که برند جتور با گروه چری شراکت دارد، به احتمال زیاد این خودرو نیز با محصولات مدیران خودرو دارای ویژگی‌های مشترکی خواهد بود. بهمن فیدلیتی از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر را به تولید برساند. به احتمال زیاد یک گیربکس اتوماتیک CVT وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را بر عهده خواهد داشت.

بهمن فیدلیتی

محصول جدید گروه بهمن دارای طول 4750 میلی‌متر، عرض 1910 میلی‌متر، ارتفاع 1710 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2745 میلی‌متر است که با چنین ابعادی در کنار کراس اوورهایی چون تیگو 8 قرار می‌گیرد. البته هنوز مشخصات کاملی از این کراس اوور چینی منتشر نشده است، اما این خودرو احتمالا در سال 1400 توسط گروه بهمن به بازار عرضه خواهد شد و پیش از عرضه شاهد معرفی رسمی این خودرو خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ماشین خوشگلیه به خصوص رنگ قرمز کم در ماشین و دیدم که رنگ قرمز رنگ اصلی داشته باشیم