تحول دیجیتال حوزه ICT

نشست علمی نقش تحول دیجیتال حوزه ICT و رسانه در آموزش مجازی با حضور مدیران همراه اول برگزار می‌شود

نشست علمی نقش تحول دیجیتال حوزه ICT و رسانه در آموزش مجازی در اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال با حضور مدیران همراه اول برگزار می‌شود.

نشست علمی نقش تحول دیجیتال حوزه ICT و رسانه در آموزش مجازی روز سه شنبه 9 شهریور 1400 از ساعت 14 تا 15 با حضور 4 نفر از مدیران اپراتور همراه اول برگزار خواهد شد.

نشست علمی نقش تحول دیجیتال حوزه ICT و رسانه در آموزش مجازی

تحول دیجیتال حوزه ICT

این نشست در اولین جشنواره تهران ديجيتال با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با محور یادگیری الکترونیکی برگزار خواهد شد. در این نشست مصطفی حیدرزاده (رئیس پنل و مدیرکل راهبردهای دیجیتال همراه اول)، وحيد شاه منصوری (عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول)، سعید علی عسگری (مدیرکل توسعه دانش و آموزش همراه اول) و فرشید بهجت محمدی (مدیرکل رسانه‌های نوین صدا و سیما) به شکل آنلاین موضوع‌هایی را ارائه خواهند کرد.

گفتنی است نخستین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال که توسط مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران به مدت 9 روز از 2 شهریور برگزار شده تا 11 شهریور 1400 ادامه خواهد داشت. در این جشنواره تجربیات و آخرین دستاوردها و اقدامات دانشگاه تهران، حامیان و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و يادگیری الكترونیک تبادل خواهد شد. علاقه‌مندان با مراجعه به نشانی https://event.ut.ac.ir/#/meetings/11 می‌توانند در این پنل شرکت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*