فیلم Jungle Cruise 2

دیزنی ساخت فیلم Jungle Cruise 2 را رسما تایید کرد

طبق اعلام دیزنی، فیلم Jungle Cruise 2 – گشت و گذار در جنگل 2 با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت در دست توسعه قرار گرفته است.

پس از فروش 100 میلیون دلاری قسمت اول در بازار ایالات متحده، حالا تولید فیلم Jungle Cruise 2 نیز توسط دیزنی تایید شده است.

همان طور که پیش بینی می‌شد، دیزنی تصمیم گرفته تا قسمت دوم فیلم گشت و گذار در جنگل را بسازد. ستارگان نسخه اصلی، از جمله دواین جانسون در نقش فرانک ولف و امیلی بلانت در نقش دکتر لیلی، در این قسمت هم نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند.

مشابه نسخه‌ی اصلی، فیلم‌نامه توسط مایکل گرین (Michael Green) نوشته خواهد شد و می‌توان انتظار داشت که ژاومه کویت-سرا (Jaume Collet-Serra) نیز در مقام کارگردان بازگردد. تهیه کنندگان قسمت اول، جان دیویس، جان فاکس، دنی گارسیا و هیرام گارسیا هم به وظیفه‌ی خود ادامه خواهند داد.

فیلم Jungle Cruise 2

قسمت اول در مجموع به فروش 187 میلیون دلاری رسید و همان طور که بالاتر هم اشاره شد، 100 میلیون دلار از گیشه‌ی آمریکا بدست آورد. این فیلم به طور همزمان از سرویس دیزنی پلاس نیز منتشر شد و در سه روز اول حدود 30 میلیون دلار برای شرکت سازنده سودآوری داشت.

اگرچه فروش فیلم در دورانی که سینماها همچنان تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار دارند، قابل قبول جلوه می‌کند اما دیزنی برای ساخت و تبلیغات این اثر، حدود 362 میلیون دلار هزینه کرد و فیلم باید حداقل 500 میلیون دلار می‌فروخت تا بتواند به سوددهی برسد. در هر صورت، آن‌ها به آینده‌ی این مجموعه باور دارند و می‌خواهند آن را ادامه دهند.

جانگل کروز از نظر مخاطبان راضی کننده بود و میانگین امتیاز منتقدان آن نیز در سایت راتن تومیتوز، 63 درصد است که چندان بد نیست. دیزنی امیدوار است که با محبوبیت ستارگانی همچون جانسون و بلانت، بتواند با قسمت بعدی به موفقیت بیشتری برسد. این فیلم که بر پایه‌ی یکی از پارک‌‌های تفریحی ساخته شده، در قسمت دوم هم احتمالا از فضای مشابه‌ای بهره خواهد برد.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با تاریخ اکران، زمان شروع فیلمبرداری و بازیگران جدید فیلم در دسترس نیست. در صورت انتشار جزئیات بیشتر، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.