مشکل صدا در آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو

فراخوان رسمی اپل؛ مشکل صدا در آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو تأیید شد

فراخوان جدید اپل برای مشکل صدا در آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو منتشر شد. ظاهراً‌ برخی از گوشی‌های سری iPhone 12 با مشکل صدا در مکالمات مواجه هستند.

اپل سرانجام تأیید کرد که مشکل صدا در آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو وجود دارد. برخی از صاحبان گوشی‌های آیفون ۱۲ با مشکلات صدا مواجه شده‌اند که ظاهراً مربوط به یک قطعه سخت افزاری است و احتمالاً این قطعه، یک ماژول دریافت کننده است. همچنین گفته می‌شود این نسخه‌های دارای ایراد بین اکتبر ۲۰۲۰ تا آوریل ۲۰۲۱ تولید شده‌اند.

مشکل صدا در آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو چیست؟

اپل می‌گوید هر کسی که صاحب یک دستگاه آیفون ۱۲ یا ۱۲ پرو است و هنگام تماس گرفتن با مشکل دریافت صدا از طرف گیرنده مشکل دارد، می‌تواند واجد شرایط گارانتی باشد. دارندگان دستگاه‌های مذکور می‌توانند بدون هیچگونه هزینه‌ای، از خدمات تعمیر اپل برخوردار شوند. بدیهی است که دو گوشی ۱۲ مینی و ۱۲ پرو مکس نیز جزو این فراخوان خواهند بود.

اپل پیش از انجام تعمیر، آیفون‌های دریافتی از سوی مشتریان را مورد بررسی قرار می‌دهد و بعد از اینکه خرابی آن‌ها تأیید شد، شامل گارانتی این شرکت خواهند شد. البته اپل مثل هر اشکال دیگری، برای دریافت و ارسال گوشی‌های معیوب از مشتریان هزینه‌ای را دریافت خواهد کرد. اپل همچنین باید مشکل ترک خوردگی آیفون‌ها را نیز پیش از رسیدگی به مشکل صدای آن‌ها برطرف کند. به احتمال زیاد مشکل ترک خوردگی نمایشگر، فقط با تعویض پنل قابل حل است.

ظاهراً این فراخوان جهانی است و فقط مختص ایالات متحده نمی‌شود؛ گرچه گوشی‌هایی شامل این گارانتی می‌شوند که تنها دو سال از عرضه جهانی آن‌ها در آن بازار مربوطه گذشته باشد. با تمام این تفاسیر اپل هیچ توضیح دقیقی در مورد اینکه کدام قطعه باعث مشکل صدا در آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو شده، نداده است.

ماه آینده میلادی اپل میزبان یک رویداد خبری است که انتظار می‌رود در آن از گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳ رونمایی کند. شایعات جذابی در خصوص آیفون‌های بعدی اپل به گوش می‌رسد. یکی از آن‌ها، امکان استفاده آن‌ها از اتصال ماهواره ای است که به کاربران اجازه می‌دهد حتی در مکان‌هایی که خارج از نقاط تحت پوشش شبکه موبایل هستند، بتوانند تماس بگیرند. این ویژگی برای کاربرانی که در مناطق روستایی با آنتن‌دهی ضعیف هستند، مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*