ریلمی پد

تبلت ریلمی پد مجهز به چیپست هلیو جی 80 خواهد بود

تبلت ریلمی پد – Realme Pad اگرچه به صورت رسمی معرفی نشده اما در گیک‌بنچ رویت شده است و به نظر می‌رسد از چیپست هلیو جی 80 بهره ببرد.

تبلت ریلمی پد اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شده و قرار است با تراشه هلیو G80 وارد بازار شود که آن را به یک گزینه‌ی مناسب برای بازی‌دوستان تبدیل می‌کند.

ریلمی پد، ورود این شرکت به دنیای تبلت‌ها را رقم می‌زند و اگر اطلاعات منتشر شده در گیک‌بنچ تایید شود، چیپست 12 نانومتری به کار رفته در این محصول، مدیاتک هلیو جی 80 خواهد بود. جی 80 پردازنده‌ی هشت هسته‌ای قدرتمندی است که نه تنها برای انجام کارهای روزانه مناسب است، بلکه توانایی اجرای بازی‌های گرافیکی روز را نیز دارد. با تشکر از تکنولوژی‌های به کار رفته در این تراشه، می‌توانید یک تجربه‌ی روان و چشم نواز از عناوینی همچون پابجی یا کال آو دیوتی داشته باشید.

ریلمی پد

از دیگر اطلاعات منتشر شده در گیک‌بنچ، می‌توان به رم 4 گیگابایتی این تبلت اشاره کرد، ضمن اینکه می‌توان انتظار داشت که یک مدل دیگر با رم 6 گیگابایتی نیز وارد بازار شود. سیستم عامل ریلمی پد، اندروید 11 خواهد بود و احتمالا آپدیت اندروید 12 را هم دریافت می‌کند.

تلبت Realme Pad در رنگ‌های خاکستری و طلایی عرضه می‌شود و از یک صفحه نمایش 10.4 اینچی از نوع آی‌پی‌اس با نرخ تازه سازی 60 هرتز بهره می‌برد. دوربین سلفی تلبت و دوربین اصلی، هر دو 8 مگاپیکسلی خواهند بود و مشابه اکثر تبلت‌ها، احتمالا کیفیت مناسبی نخواهند داشت.

باتری این تبلت 7100 میلی‌آمپر ساعتی است اما در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا از تکنولوژی‌های شارژ سریع پشتیبانی می‌کند یا خیر. حافظه داخلی دستگاه، 64 گیگابایتی خواهد بود و احتمالا از کارت‌های حافظه‌ میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی می‌کند (این مسئله هم باید به صورت رسمی تایید شود).

طبق شایعات، تبلت ریلمی پد در تاریخ 9 سپتامبر 2021 (پنج‌شنبه، 18 شهريور 1400) به صورت رسمی رونمایی می‌شود و حدود 275 دلار قیمت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*