ساعت هوشمند Fossil Gen 6

ساعت هوشمند Fossil Gen 6 با سیستم عامل Wear OS معرفی شد

ساعت هوشمند Fossil Gen 6 با سیستم عامل Wear OS گوگل، پلتفرم اسنپدراگون ۴۱۰۰ پلاس کوالکام و دو نسخه ۴۱ و ۴۴ میلی‌متری رسماً معرفی شد.

بعد از چندین گزارش افشاکننده، کمپانی Fossil سرانجام از ششمین نسل ساعت هوشمند خودش با قدرت‌گیری از سیستم عامل Wear OS گوگل و پلتفرم اسنپدراگون ۴۱۰۰ پلاس کوالکام رونمایی کرد. ساعت هوشمند  Fossil Gen 6 در دو اندازه ۴۴ و ۴۲ اینچی عرضه خواهد شد.

این ساعت‌ها همچنین دارای اسپیکرهای داخلی و میکروفون‌هایی هستند که از آن‌ها می‌توانید برای مکالمه از طریق خود ساعت استفاده کنید. ساعت هوشمند  Fossil Gen 6 از پلتفرم اسنپدراگون ۴۱۰۰ پلاس کوالکام قدرت می‌گیرد که وعده می‌دهد ۸۵ درصد سریع‌تر از اسنپدراگون ۳۱۰۰ است. در اینجا ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار دارد.

ساعت هوشمند Fossil Gen 6

امکانات ارتباطی این گوشی شامل Bluetooth 5 LE ،GPS ،NFC SE و Wi-Fi می‌شود. این اسمارت واچ حتی از پلی استور گوگل نیز پشتیبانی می‌کند. جالب است که فسیل ساعت‌های هوشمند جدید خودش را با نسخه قدیمی‌تر Wear OS عرضه شده است. گرچه وعده داده که سال آینده Wear OS 3 را برای فسیل نسل ۶ عرضه می‌کند.

سیستم‌های نظارت بر سلامت این گجت‌ها نیز شامل حسگر نظارت بر اکسیژن خون، ضربان قلب و همچنین ردیابی خواب و استراحت می‌شوند. در اینجا حالت‌های مختلف ورزشی نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی ساعت هوشمند فسیل نسل ۶ می‌توان به گواهی مقاومت در برابر آب 3ATM و همچنین عمر باتری فراتر از ۲۴ ساعته اشاره کرد.

ساعت هوشمند Fossil Gen 6

فسیل این ساعت هوشمند را در نسخه‌های فولاد ضد زنگ دودی، چرمی قهوه‌ای، کامو گروسگرین سبز و نسخه طلایی/بنفش عرضه می‌کند. قیمت نسخه فولاد ضد زنگ این گجت ۳۱۹ دلار و سایر نسخه‌های آن ۲۹۹ دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*