تاریخ انتشار ویندوز ۱۱ مایکروسافت

تاریخ انتشار ویندوز ۱۱ مایکروسافت مشخص شد

سرانجام تاریخ انتشار ویندوز ۱۱ مایکروسافت منتشر شد. همانطور که حدس زده می‌شد، Windows 11 مایکروسافت قرار است مهر ماه در دسترس قرار بگیرد.

کمپانی مایکروسافت روز گذشته تاریخ انتشار ویندوز ۱۱ را اعلام کرد. نسخه جدید سیستم عامل ویندوز قرار است ۵ اکتبر (۱۳ مهر ماه) برای کامپیوترهای سازگار منتشر شود.

مایکروسافت می‌گوید اول از همه کامپیوترهای جدید واجد شرایط می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند. سپس، این آپدیت به مرور زمان و به ترتیب برای دیگر کامپیوترهای سازگار وجود در بازار که از نظر سن، مشخصات فنی و سایر موارد که روی تجربه کاربری تأثیرگذار است، منتشر خواهد شد.

مایکروسافت انتظار دارد تا اواسط سال ۲۰۲۲ میلادی، تمام کامپیوترهای واجد شرایط موفق به دریافت این به‌روزرسانی شده باشند. وقتی زمان دریافت این آپدیت برای کامپیوترهای مجهز به ویندوز ۱۰ فرا برسد، این به‌روزرسانی را می‌توانید در اپلیکیشن Windows Update مشاهده و سپس دریافت کنید. با این حال مثل هر آپدیت دیگری که برای ویندوز وجود دارد، امکان دانلود و آپدیت به ویندوز 11 به صورت دستی نیز وجود خواهد داشت.

نسخه بعدی ویندوز تغییرات گسترده‌ای به خود دیده که شامل منوی استارت بازطراحی شده، طراحی رابط کاربری و صداهای به‌روز شده، به‌روزرسانی اپلیکیشن فروشگاه مایکروسافت و امکانات مخصوص گیمینگ از جمله Auto HDR و Direct Storage می‌شود.

به لطف همکاری آمازون و اینتل، ویندوز ۱۱ همچنین می‌تواند از اپلیکیشن‌های اندرویدی نیز پشتیبانی کند. اگرچه این قابلیت در همان تاریخ انتشار ویندوز ۱۱ در دسترس نخواهد بود. به نظر می‌رسد طی ماه‌های آینده، پیش‌نمایشی از این  قابلیت در اختیار کاربران ویندوز اینسایدر (گروه بررسی کنندگان نسخه‌های آزمایشی ویندوز) قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*