گوشی شیائومی 11T

رندر‌های گوشی شیائومی 11T و مدل پرو منتشر شد

رندر‌های جدیدی از گوشی شیائومی 11T و 11T پرو منتشر شده است که طراحی آنها را به خوبی نشان می‌دهد. سری Xiaomi 11T به ۸ گیگ رم مجهز خواهد شد.

وب‌سایت 91Mobiles اقدام به انتشار رندر‌های از گوشی های پرچمدار جدید شیائومی کرده است. این رندر‌ها به خوبی طراحی هر دو مدل شیائومی 11T و 11T پرو را نشان می‌دهند. شیائومی سال گذشته نسخه لایت Mi 10T را روانه بازار کرد؛ اما امسال هیچ خبری از شیائومی 11 تی لایت نیست.

اگر حضور برند Mi در سری 10T و عدم وجود آن در Xiaomi 11T کمی باعث سردرگمی شما شده است، باید به تصمیم این شرکت چینی در حذف برند می از گوشی‌هایش اشاره کنیم. شیائومی بر این باور است که این کار باعث یکپارچه شدن حضور جهانی این برند و از بین برند فاصله بین برند و محصولاتش خواهد شد.

بر اساس شنیده‌ها شیائومی در ۲۴ شهریور ماه از گوشی‌های سری 11 تی رونمایی خواهد کرد. تاریخ در نظر گرفته شده دقیقا فردای مراسم رونمایی از آیفون 13 اپل است.

گوشی شیائومی 11T

همانطور که مشاهده می‌کنید شیائومی 11T و شیائومی 11T پرو در رنگ‌های سفید، آبی و خاکستری روانه بازار خواهند شد. هر دو مدل از طراحی یکسانی بهره می‌برند و به ماژول دوربین به‌روز شده‌ای مجهز شده‌اند. لنز‌های دوربین در یک راستا قرار گرفته‌اند و در سمت راست آنها نیز فلاش LED حضور دارد. البته فریم داخلی و بیرونی اطراف دوربین در مقایسه ما مدل Mi 11 کمی مستطیلی‌تر شده اند.

مشخصات گوشی شیائومی 11T

هر دو گوشی در دو نسخه با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد؛ اما بقیه مشخصات این دو مدل با هم تفاوت دارند.

شیائومی 11T از نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتز با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ بهره می‌برد. توان پردازشی این گوشی توسط یکی از تراشه‌های مدیاتک تامین خواهد شد، ولی هنوز مدل دقیق پردازنده مشخص نیست. در بخش دوربین نیز شاهد حضور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آمنی ویژن OV64B، حسگر فوق عریض IMX355 سونی و یک لنز تله ماکرو با قابلیت بزرگنمایی ۳ برابری هستیم.

این مشخصات مربوط به نسخه بین‌المللی این گوشی هستند و نسخه مختص بازار چین که با نام ردمی K40 اولترا شناخته می‌شود با دوربین بهتری همراه خواهد شد.

مشخصات Xiaomi 11T Pro

مدل پرو به نمایشگر اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده و در درون خود نیز اسنپدراگون 888 را جای داده است. گوشی شیائومی 11T پرو همچنین از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد و از شارژ سیمی سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. البته احتمالا شاهد پشتیبانی از استاندارد Qi نخواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*