گوشی ردمی 10 پرایم

گوشی ردمی 10 پرایم با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری و قابلیت شارژ معکوس از راه می‌رسد

زمان زیادی تا رونمایی از Redmi 10 Prime باقی نمانده است. گوشی ردمی 10 پرایم به باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است و همچنین از قابلیت شارژ معکوس بهره می‌برد.

ردمی چندی پیش اعلام کرد که در ۱۲ شهریور ماه از گوشی ردمی 10 پرایم در هند رونمایی خواهد کرد. هرچند که تا به اینجای کار نیز برخی مشخصات این گوشی لو رفته است. پیشتر آقای Manu Kumar Jain، معاون جهانی شیائومی جزئیات مربوط به تراشه مورد استفاده در مدل پرایم ردمی 10 را منتشر کرده بود و حالا نوبت به باتری این گوشی رسیده است.

به گفته Manu، ردمی 10 پرایم از باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. نکته قابل توجه اینجاست که وی ادعا می‌کند این دستگاه سبک‌ترین گوشی مجهز به یک باتری با این ظرفیت است. همچنین در تیزر منتشر شده به قابلیت شارژ سریع استاندارد و شارژ سریع معکوس اشاره شده است.

علاوه بر اینها، در این تیزر می‌توان به خوبی حاشیه‌های باریک نمایشگر و دوربین سلفی قرار گرفته در حفره مرکزی نمایشگر را مشاهده کرد.

مشخصات گوشی ردمی 10 پرایم

جانشین ردمی 9 پرایم با طراحی جدیدی از راه می رسد. این گوشی به نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن +FHD مجهز خواهد شد و احتمالا لایه‌ای از گوریلا گلس نیز مسئولیت محافظت از آن را بر عهده خواهد گرفت.

شیائومی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در این گوشی استفاده خواهد کرد که یک پیشرفت مهم نسبت به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نسل قبل به حساب می‌آید. دوربین فوق عریض نیز به ارائه تجربه عکاسی بهتر کمک خواهد کرد. توان پردازشی ردمی 10 پرایم توسط تراشه مدیاتک هلیو G88 تامین می‌شود که در کنار ۶ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌ سازی قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*