فیلم رزیدنت اویل

اولین تصاویر فیلم رزیدنت اویل منتشر شد؛ لئون و کلر در برابر زامبی‌ها

نخستین تصاویر فیلم رزیدنت اویل منتشر شد که در آن‌ها شاهد حضور لئون اسکات کندی، کلر ردفیلد، جیل ولنتاین و زامبی‌های دوست‌داشتنی هستیم.

اولین تصاویر فیلم رزیدنت اویل که با عنوان کامل Resident Evil: Welcome to Raccoon City شناخته می‌شود، لئون، کلر ردفیلد و سایر شخصیت‌ها را نشان می‌دهد. این فیلم که کارگردانی‌اش را یوهانس رابرتس بر عهده دارد، یک بازآفرینی کامل در این مجموعه و شش اثر ساخته شده توسط پل ویلیام اسکات اندرسون خواهد بود. داستان این فیلم، اقتباسی از دو بازی اول سری رزیدنت اویل به حساب می‌آید و در سال ۱۹۸۸ جریان خواهد داشت.

ستاره سریال Skins، کایا اسکودلاریو در نقش کلر ردفیلد ظاهر می‌شود و رابی امل به عنوان برادر بزرگتر او (کریس ردفیلد) یکی از اعضای STARS که برای بررسی عمارت اسرارآمیز اسپنسر اعزام شده است، مقابل دوربین می‌رود. وقتی کریس و تیم‌اش به طرز مشکوکی ناپدید می‌شوند، کلر به دنبال برادرش می‌رود و با اتفاقات وحشتناکی که فراتر از تصورات‌اش است روبه‌رو می‌شود. هانا جان کامن در نقش جیل ولنتاین، دستیار و دوست قدیمی کریس بازی می‌کند و آوان جوجیا به عنوان لئون اسکات کندی، عضو RPD که در امر پیدا کردن کریس به کمک کلر می‌آید نقش‌آفرینی خواهد کرد. علاوه‌بر این نفرات، تام هاپر در نقش آلبرت وسکر و لیلی گائو در نقش ایدا وانگ بازی خواهند کرد.

با توجه به اینکه فیلم رزیدنت اویل قرار است در اواخر امسال اکران شود، سونی تصاویر اولیه آن را منتشر کرده است که بازیگران اصلی و طراحی جدید آزمایش نمادین شرکت آمبرلا را نشان می‌دهد. در یکی از تصاویر، می‌توانیم  اسکودلاریو و جوجیا را به عنوان لئون و کلر ببینیم؛ که احتمالاً در اعماق عمارت اسپنسر قرار دارند. تصویر دوم به آلبرت وسکر، برد ویکرز، جیل ولنتاین و کریس ردفیلد تعلق دارد که در حال تحقیق داخل خانه جن‌زده هستند. و در نهایت تصویر سوم، طراحی شگفت‌انگیز آزمایش شرکت آمبرلا و لیزا ترور را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

تصاویر اولیه فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City دیدگاه امیدوارکننده‌ای را درباره این عنوان موردانتظار منتقل می‌کند. نسخه‌های قبلی فیلم رزیدنت اویل بسیار موفق بودند و در مجموع بیش از یک میلیارد دلار فروش داشتند. خیلی از طرفداران سرسخت بازی‌های Resident Evil، بر این باور بودند که فیلم‌ها در انتقال حس و آن چیزهایی که باعث موفقیت بازی‌ها شده‌ است ناکام مانده‌اند. باید ببینیم این نسخه جدید چه حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

از طراحی دقیق شخصیت‌ها گرفته تا داستانی که به دو بازی اول اختصاص دارد، همه این‌ها نشان‌دهنده این هستند که جدیدترین فیلم رزیدنت اویل می‌تواند به یکی از بهترین اقتباس‌ها از این فرنچایز تبدیل شود. فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City ابتدا برای اکران در ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شده بود اما سونی آن را به ماه نوامبر منتقل کرد. در حال حاضر باید تنها بیش از دو ماه منتظر بمانید تا این فیلم ترسناک و جذاب را تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*