تعداد کاربران هارمونی او اس

تعداد کاربران هارمونی او اس 2.0 به ۹۰ میلیون نفر رسید؛ هر ثانیه ۸ کاربر جدید

تعداد کاربران هارمونی او اس 2.0 با افزایشی قابل توجه به ۹۰ میلیون نفر رسیده است. در واقع هر ثانیه هشت کاربر جدید به سیستم عامل Harmony OS 2.0 می‌پیوندد.

هواوی هدف جاه طلبانه‌ای را برای هارمونی او اس 2.0 تعیین کرده است. آنها می‌خواهند تا پایان سال جاری میلادی تعداد دستگاه مجهز به این سیستم عامل به ۳۰۰ میلیون برسد. ۳۰۰ میلیون عدد بزرگی است؛ اما با توجه به رشد سریع تعداد کاربران سیستم عامل هارمونی غیر ممکن به نظر نمی‌رسد.

تعداد کاربران هارمونی او اس 2.0 هواوی

تعداد کاربران Harmony OS در اواسط خرداد ماه ۱۰ میلیون نفر بود. این میزان تا نهم شهریور ماه به ۷۰ میلیون نفر رسید و در طی تنها چند روز با رشد ۲۰ میلیونی همراه شد.

با این حساب تعداد کل کاربران به ۹۰ میلیون نفر می‌رسد. البته اگر دقیق‌تر بخواهیم صحبت کنیم. عدد اعلام شده تعداد دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل است و نشان دهنده تعداد کاربران نیست؛ زیرا ممکن است فردی چندین دستگاه هوشمند داشته باشد. هرچند که با این وجود هم رشد این سیستم عامل فوق‌العاده است.

تعداد کاربران هارمونی او اس

البته ۱۰۰ میلیون از هدف اعلامی را دستگاه‌های شخص ثالث تشکیل می‌دهند که شامل دستگاه‌های با محوریت اینترنت اشیاء و سایر گجت‌های هوشمند می‌شوند. با این حال هواوی راه زیادی در پیش دارد.

اما هواوی چطور توانست در کمتر از یک هفته ۲۰ میلیون دستگاه به کاربران هارمونی او اس اضافه کند؟  شرکت چینی هنوز آمار تفکیکی تعداد دستگاه‌های جدید فروخته شده با هارمونی او اس و تعداد دستگاه‌هایی که از اندروید به این سیستم عامل مهاجرت کرده‌اند را اعلام نکرده است؛ اما گمان می‌کنیم که اکثریت این دستگاه‌ها از دسته دوم هستند.

پیشتر اعلام شده بود که ۶۵ مدل دستگاه از هواوی و آنر می‌توانند به‌ Harmony OS مهاجرت کنند. این میزان کمی بعد به تقریبا ۱۰۰ مدل مختلف رسید. البته منظورمان این است که نرم افزار برای این مدل‌ها آماده شده و طبیعتا هنوز در اختیار همه آنها قرار نگرفته است. در حال حاضر فریمور هارمونی او اس برای ۵۶ دستگاه قدیمی آنر و هواوی منتشر شده است و هنوز بسیاری از کاربران منتظر هستند.

کمپانی چینی به‌روزرسانی مربوطه را به صورت بسته‌ای برای کاربران منتشر می‌کند و دلیل این افزایش ناگهانی در تعداد دستگاه‌های فعال نیز همین است. ریچارد یو، مدیرعامل بخش محصولات مصرفی هواوی در این رابطه گفت که هر ثانیه ۸ دستگاه به اکوسیستم هارمونی او اس می‌پیوندند.

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره تعداد کاربران هارمونی او اس چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*