واکسیناسیون دانشجویان

وزیر بهداشت از آغاز واکسیناسیون دانشجویان طی هفته آینده خبر داد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت واکسیناسیون دانشجویان طی هفته آینده آغاز می‌شود و دانشگاه‌ها نیز به شکل ترکیبی بازگشایی خواهند شد.

بهرام عین اللهی، وزیر جدید بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد واکسیناسیون اساتید دانشگاه‌ها به پایان رسیده و طی هفته آینده واکسیناسیون دانشجویان نیز آغاز خواهد شد. وی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه‌ها از مهرماه به شکل ترکیبی بازگشایی شوند.

جزئیات واکسیناسیون دانشجویان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد به تناسب واکسیناسیونی که در استان‌ها به انجام می‌رسد، دانشگاه‌ها در خصوص حضور دانشجویان در کلاس‌های درس تصمیم خواهند گرفت، اما عمدتا سال تحصیلی آینده به شکل ترکیبی شامل آموزش حضوری و مجازی برگزار خواهد شد. وی افزود اساتید و معلمان با برگزاری کلاس‌ها دانشجویان و دانش آموزان را برای برگزاری کلاس‌های حضوری ترغیب خواهند کرد. همچنین برای برخی دانشجویان نیز تحصیل مجازی برگزار می‌شود.

بهرام عین اللهی در پایان خاطرنشان کرد:

در کنار معلمان، واکسیناسیون والدین در اولویت قرار دارد و طی هفته‌های آینده این فرایند شروع خواهد شد. امیدواریم با واردات واکسن مربوط به گروه سنی زیر 18 سال که در دنیا تایید شده، دانش آموزان را هم در مقابل کرونا واکسینه کنیم. حضور دانش آموزان در مدارس علاوه بر این که باعث افزایش سطح آموزش و تحصیل می‌شود بلکه زمینه تقویت روابط اجتماعی و تعاملات فراگیر را ایجاد خواهد کرد. امروز دانش آموزان با دور شدن از فضای مدرسه دچار رخوت و حتی نوعی چاقی زمینه‌ای شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*