قابلیت سوپر فالو توییتر

قابلیت Safety Mode و سوپر فالو توییتر عرضه شد

قابلیت سوپر فالو توییتر برای تعداد محدودی ار کاربران عرضه شد. این قابلیت و Safety Mode برای ارائه یک تجربه کاربری غنی‌تر در این شبکه اجتماعی توسعه داده شده‌‌اند.

چند ماه از عرضه قابلیت سوپر فالو توییتر در حالت بتا می‌گذرد و امروز شاهد عرضه آن به صورت عمومی برای برخی از کاربران آمریکایی هستیم. قابلیت Super Follows به کاربران توییتر اجازه می‌دهد تا با به اشتراک گذاشتن محتوای اختصاصی برای برخی از کاربران خود، درآمد کسب کنند.

قابلیت سوپر فالو و Safety Mode توییتر

قابلیت سوپر فالو توییتر

افراد علاقه‌مند می‌توانند با راه‌اندازی این سرویس حق اشتراک ماهیانه ۲.۹۹، ۴.۹۹ یا ۹.۹۹ دلاری را برای ارائه محتوای اختصاصی به فالوور‌های خود درخواست کنند. توییتر همچنین افرادی که شما را سوپر فالو کرده‌اند را با نشان دادن عبارت Super Follows You در زیر نام کاربری مشخص می‌کند تا بتوانید تعامل بهتری با آنها داشته باشید.

برای پیوستن به صف انتظار برای فعال شدن این قابلیت داشتن شرایط زیر ضروری است:

  • حداقل ۱۰ هزار فالوور
  • حداقل ۱۸ سال سن
  • ارسال حداقل ۲۵ توییت (بدون رد شدن از خط قرمز‌های توییتر) در سی روز گذشته

در حال حاضر کاربران iOS در آمریکا و کانادا می‌توانند برخی اکانت‌های خاص را سوپر فالو کنند. توییتر اعلام کرد که قصد دارد این قابلیت را تا چند هفته دیگر برای تمامی کاربران iOS در جهان منتشر کند.

قابلیت سوپر فالو توییتر / safety mode

توییر همچنین اعلام کرد که از امروز قابلیت Safety Mode را برای کاهش تعاملات آزاردهنده عرضه می‌کنند. این قابلیت برای تعداد محدودی از کاربران اندروید، iOS و دسکتاپ که در تنظیمات خود زبان انگلیسی را فعال کرده‌اند، ارائه می‌شود.

Safety Mode حساب کاربری افرادی که از واژگان توهین آمیز استفاده می‌کنند یا با منشن و پاسخ تکراری آزاردهنده شخصی را اذیت می‌کنند، تا مدت ۷ روز غیر فعال خواهد کرد.

برای فعال کردن این قابلیت باید وارد بخش تنظیمات Twitter شوید تا سیستم‌های این شبکه اجتماعی بتوانند حساب کاربری شما را ارزیابی کنند. حساب‌های کاربری مسدود شده نمی‌توانند شما را فالو کنند، توییت‌هایتان را مشاهده کنند یا اینکه به شما پیام بفرستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*