هارمونی او اس هواوی

اسکار طراحی به هارمونی او اس هواوی تعلق گرفت!

هارمونی او اس هواوی – HarmonyOS که جایگزینی برای سیستم عامل اندروید گوگل است، موفق به کسب یک جایزه معتبر شد؛ چیزی که از آن با عنوان اسکار طراحی یاد می‌شود.

در ماه‌های اخیر، هواوی روند انتشار هارمونی او اس را برای دستگاه‌های خود سرعت بخشید. هم‌اکنون نزدیک به 100 میلیون دیوایس با HarmonyOS 2.0 کار می‌کنند و ظاهرا کاربران هم راضی هستند. تازه‌ترین دستاورد این سیستم عامل اما کسب جایزه Red Dot Design است.

در دنیای فناوری، از طراحی‌های سنجیده و خوش‌فکر با اهدای این جایزه بین‌المللی، تجلیل به عمل می‌آید. هارمونی او اس 2.0 برای رنگ‌ها، فونت‌ها، ظرافت طراحی، قابلیت انطباق با انواع صفحه نمایش و سایزهای مختلف، شایسته دریافت این جایزه شناخته شد.

البته پیش‌تر هم هواوی چندین بار چنین جایزه‌ای کسب کرده بود؛ به عنوان مثال، برای طراحی گوشی‌های میت 40 آر اس پورشه دیزاین و میت ایکس! بیش از 70 گجت سخت افزاری و راهکار نرم افزاری هواوی نیز سهمی در فهرست جایزه‌بگیران دارند.

از دیگر محصولات مهمی که جایزه طراحی Red Dot را دریافت کرده‌اند می‌توانیم به اپل ایرپادز مکس، چندین گوشی آیفون، اپل واچ سری 6 و بعضی از گجت‌های سامسونگ اشاره کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*