اپلیکیشن اوانو

با نصب اپلیکیشن اوانو یک دستگاه آیفون 12 برنده شوید

اپلیکیشن اوانو در ادامه طرح‌های هفتگی خود به کاربران یک دستگاه گوشی آیفون 12 هدیه می‌دهد. کاربران با نصب این اپلیکیشن 10 امتیاز و با انجام هر تراکنش یک امتیاز برای شرکت در قرعه کشی دریافت می‌کنند.

اپلیکیشن اوانو برای کاربران خود هدیه ویژه‌ای را در نظر گرفته است که طبق آن کاربران از 13 شهریور به مدت یک هفته با انجام هر تراکنش می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی آیفون 12 افزایش دهند. این قرعه کشی در تاریخ 21 شهریور 1400 برگزار خواهد شد و افرادی که تا به امروز اپلیکیشن ewano را نصب نکرده‌اند، با نصب آن 10 امتیاز دریافت خواهند کرد.

طرح‌های هفتگی اپلیکیشن اوانو

اوانو در طرح‌های هفتگی خود برای کاربران جوایز جذابی را در نظر گرفته است، طرح قرعه کشی یک دستگاه گوشی آیفون 12 یکی از مهم‌ترین این جوایز محسوب می‌شود که کاربران با نصب این اپلیکیشن و انجام تراکنش می‌توانند در قرعه کشی 21 شهریور ماه این اپلیکیشن شرکت کنند. همچنین کاربران اپلیکیشن اوانو که این اپلیکیشن را قبلا نصب کرده‌اند، از روز شنبه 13 شهوریور به مدت یک هفته با انجام هر تراکنش یک امتیاز را دیافت خواهند کرد که باعث افزایش شانس آنها برای شرکت در قرعه کشی خواهد شد.

ضمن این که افرادی که تا به امروز اپلیکیشن اوانو را روی گوشی خود نصب نکرده‌اند، با مراجعه به آدرس https://ewano.app و نصب این اپلیکیشن می‌توانند 10 امتیاز را در زمان نصب دریافت کنند. همچنین با انجام هر تراکنش نیز به این کاربران یک امتیاز اختصاص پیدا می‌کند که باعث افزایش شانس شرکت در قرعه‌کشی می‌شود. کاربران سیستم عامل ios نیز برای نصب این اپلیکیشن و شرکت در قرعه کشی باید آن از آدرس Https://pwa.ewano.app نصب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه