سریال The Wheel of Time

اولین تریلر رسمی سریال The Wheel of Time را تماشا کنید

آمازون با انتشار نخستین تریلر سریال The Wheel of Time طرفداران را به وجد آورد. در اواخر سال جاری میلادی منتظر این مجموعه جذاب باشید.

سرویس آمازون پرایم اولین تریلر سریال The Wheel of Time را منتشر کرد. سه قسمت اول این مجموعه موردانتظار در روز جمعه مورخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد و قسمت‌های جدید هم جمعه‌ها به صورت هفتگی نمایش داده می‌شوند. این روند تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که در نهایت منجر به پایان فصل اول در تاریخ ۲۴ دسامبر (۳ دی) شود.

این سریال بر اساس رمان‌های پرفروش و فانتزی «چرخ زمان» به قلم رابرت جردن ساخته شده که بیش از ۹۰ میلیون نسخه در جهان فروخته است. این مجموعه شامل ۱۴ ‌کتاب بوده که سه مورد از آن‌هاپس از مرگ جردن توسط برندن سندرسون تکمیل شده است. در ادامه می‌توانید تریلر جذاب سریال The Wheel of Time را تماشا کنید.

در این سریال رزمند پایک در نقش مورین بازی می‌کند که یکی از اعضای Aes Sedai است؛ سازمانی قدرتمند که تمام افراد آن زن هستند. پس از رسیدن به شهر Two Rivers، آن‌ها سفری عجیب و خطیر را آغاز می‌کنند. اتفاقات این سفر و روند داستان، موجب لحظات هولناک و غیرقابل‌ پیش‌بینی‌ای خواهد شد که در نهایت می‌تواند باعث نجات یا نابودی بشریت شود. علاوه‌بر پایک، بازیگران دیگری مانند سوفی اوکوندو، کائه الکساندر، آلوارو مورته و… نیز در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

ریف جودکینز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر در سریال The Wheel of Time حضور دارد. این مجموعه توسط استودیو آمازون و سونی پیکچرز تهیه می‌شود. سندرسون که به عنوان نویسنده فعلی رمان «چرخ زمان» شناخته می‌شود، در کنار هریت مک‌دوگال خواهد بود و علاوه‌بر تهیه‌کنندگی، از سمت مشاور پروژه نیز برخوردار است. ستاره سریال، رزمند پایک هم یکی دیگر از تهیه‌کنندگان این مجموعه محسوب می‌شود.

باید منتظر بمانیم و ببینیم دستپخت آمازون چگونه خواهد بود اما با توجه به محبوبیت فوق‌العاده رمان‌های «چرخ زمان» و تیم تولید و بازیگری حرفه‌ای این مجموعه، به نظر می‌رسد با سریال موفقی مواجه خواهیم شد. برای رسیدن به پاسخ قطعی این گمانه‌زنی‌ها، باید تا ۲۸ آبان صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*