تاریخ پخش سریال ارباب حلقه‌ها با انتشار اولین تصویر از این مجموعه مشخص شد

شبکه آمازون با انتشار اولین تصویر از سریال ارباب حلقه‌ها، تاریخ پخش این مجموعه را مشخص کرد. سال آینده منتظر Lord of the Rings باشید.

از چند ماه گذشته اخبار مختلفی پیرامون سریال ارباب حلقه‌ها منتشر می‌شد. البته بیشتر آن‌ها به هزینه سنگین و تاریخ‌ساز شبکه آمازون برای تولید مجموعه Lord of the Rings اشاره داشتند. حالا نخستین تصویر از این سریال منتشر شده و در پی این اتفاق، تاریخ پخش مجموعه تلویزیونی ارباب حلقه‌ها نیز مشخص شده است.

خبر ساخت سریال ارباب حلقه‌ها ابتدا در چهار سال پیش توسط آمازون تایید شد و به علت بودجه ۴۶۵ میلیون دلاری هنگفت‌اش، به تیتر اخبار دنیای سرگرمی پیوست. اما با این حال، هنوز اطلاعات چندانی از این مجموعه در دسترس نیست. تابه‌حال مشخص شده که جی.دی. پین و پاتریک مک‌کی، به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی و شورانرهای اصلی در این پروژه حضور خواهند داشت. همچنین خوان آنتونیو بایونا که به عنوان کارگردان فیلم «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» شناخته می‌شود، کارگردانی دو قسمت ابتدایی سریال Lord of the Rings را بر عهده خواهد داشت.

این مجموعه فهرست بلندبالایی از بازیگران را در اختیار دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به سینتیا آدای-رابینسون، رابرت آرماریو، تریستان گرول، نازنین بنیادی، مورفید کلارک، چارلز ادواردز، دیلن اسمیت، بنجامین واکر، دانیل ویمن و سارا زوانگوبانی اشاره کنیم. لیستی طولانی از بازیگران جدید و همچنین هنرپیشگان قدیمی‌تر که قرار است در سریال ارباب حلقه‌ها نقش‌آفرینی کنند.

سریال ارباب حلقه‌ها

این تصویر شهر افسانه‌ای والمار را نشان می‌دهد. این مکان اساساً به نسخه سرزمین میانه‌ای بهشت تبدیل شده است. جایی که زمانی محل زندگی کسانی بوده که جهان را شکل می‌دادند و بر آن حکومت می‌کردند. شخصیت‌هایی مانند گندالف، سارومان و حتی سائورون هم از آنجا سرچشمه می‌گرفتند. اگر سریال ارباب حلقه‌ها واقعاً قصد داشته باشد به سرزمین والینور بپردازد، می‌توانیم از همین حالا خودمان را برای یک داستان حماسی عظیم و قوطه‌وری در کتاب‌های تالکین آماده کنیم.

با اینکه همچنان جزئیات داستانی خاصی از سریال Lord of the Rings به بیرون درز نکرده است، اما می‌دانیم که داستان این مجموعه در دوران دوم و افسانه‌ای سرزمین میانه رخ می‌دهد؛ یعنی هزاران سال قبل از وقایع فیلم‌های پیتر جکسون. در دوران دوم بود که سائورون حلقه‌های قدرت را ساخت و نازگول ظاهر شد.

پخش سریال ارباب حلقه‌ها از تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۱ شهریور ۱۴۰۱) توسط شبکه آمازون پرایم آغاز خواهد شد. طبق اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد که فصل اول مجموعه Lord of the Rings قرار است به صورت هفتگی پخش شود و هشت قسمت داشته باشد. برای دسترسی به هرگونه اطلاعات بیشتر، باید همچنان منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*