پرداخت با ارزهای دیجیتال

تقاضا برای پرداخت با ارزهای دیجیتال بسیار بالا است

طبق مطالعات جدید، تقاضا برای پرداخت هزینه خرید کالاها یا دریافت سرویس‌ها با ارزهای دیجیتال در مقایسه با قبل افزایش پیدا کرده است.

بیت کوین و دیگر رمز ارزهای معروف بازار کریپتوکارنسی با سرعتی بالا در حال کسب مقبولیت در سطح جهانی هستند. آن‌ها دیگر بدون پشتوانه خطاب نشده و به عقیده بسیاری، آینده سیستم‌های مالی به شمار می‌روند. بر اساس مطالعات اخیر، افراد زیادی در حال حاضر متقاضی فراهم شدن امکان پرداخت با ارزهای دیجیتال هستند. از نگاه آن‌ها، دو کاربرد مهم رمز ارزهای مطرح بازار نظیر بیت کوین، اتریوم و کاردانو، ذخیره ارزش (برای دور ماندن از تورم) و پرداخت است.

نشریه Pymnts که روی مبحث پرداخت متمرکز است، روز دوشنبه یازدهم مرداد ماه گزارشی درباره نظر گروهی از مصرف‌کنندگان درباره پرداخت با ارزهای دیجیتال منتشر کرد. در این گزارش که “Cryptocurrency Payments Playbook: Cryptocurrencies Gain Momentum As A Payment Option” نام گرفت، از نزدیک به 8 هزار مصرف‌کننده در ایالات متحده آمریکا نظرسنجی شد. بخشی از شرکت‌کنندگان در حال حاضر در رمز ارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. عده‌ای دیگر قبلا آن‌ها را خرید و هولد می‌کردند. دسته سوم، تا کنون فعالیتی در این رابطه نداشته‌اند.

اکسچینو

بر اساس نظرسنجی اخیر که در همکاری با شرکت پرداخت BitPay انجام شد، بخش زیادی از هولدرها (سرمایه‌گذاران در رمز ارزها) و حتی افراد فاقد این نوع دارایی‌ها در سبد سرمایه‌گذاری خود مشتاق فراهم شدن امکان پرداخت با ارزهای دیجیتال هستند. نزدیک به 93 درصد هولدرها تمایلشان به پرداخت با ارزهای دیجیتال در آینده را نشان دادند. همچنین 59 درصد افرادی که تا کنون در کریپتوکارنسی سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، به پرداخت با آن‌ علاقه نشان دادند.

بیشتر از 60 درصد هولدرها گفتند به خاطر خصوصی و امن شدن پرداخت‌های آنلاین، «به شدت» دوست‌دار امکان‌پذیر شدن پرداخت با رمز ارزها هستند. از بین افراد فاقد تجربه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال 23 درصد به دلیلی مشابه اشاره کردند.

خرید و فروش ارز دیجیتال با بهترین قیمت در صرافی اکسچینواکسچینودر اکسچینو، با ثبت نام، دعوت از دوستان و انجام معامله جایزه بگیر

اگرچه هر دو دسته سرمایه گذار و فاقد تجربه در حوزه ارزهای دیجیتال مشتاق پرداخت با آن‌ها هستند، اما سطح پذیرش پرداخت با رمز ارزها هنوز پایین است. طبق گزارش اخیر، بالای 50 درصد افرادی که هنوز در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکرده‌اند عقیده دارند اکنون تعداد پایانه‌های پذیرنده این نوع دارایی‌ها بسیار پایین است. 30 درصد دیگر معتقد هستند در صورت پرداخت با ارزهای دیجیتال بیشتر از زمان پرداخت با روش‌های سنتی مثل استفاده از دستگاه‌های PoS، خرج می‌کنند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*