انیمه ارباب حلقه ها

برادران وارنر با یک انیمه دنیای ارباب حلقه ها را ادامه می‌دهد

کمپانی برادران وارنر از انیمه ارباب حلقه ها رونمایی کرد. یک پیش‌درآمد از این سری که با عنوان The War of the Rohirrim شناخته می‌شود.

کمپانی برادران وارنر و شرکت نیو لاین سینما در حال ساخت انیمه ارباب حلقه ها هستند. این فیلم موردانتظار به ماجراهای ۲۵۰ سال قبل از سه‌گانه اصلی پیتر جکسون خواهد پرداخت. حماسه سرزمین میانه جی. آر. آر. تالکین، سال‌هاست که جزو ستون‌های اصلی ژانر فانتزی به حساب می‌آید و تولید یک انیمه جدید با توجه به جهان گسترده The Lord of the Rings، می‌تواند موفقیت‌های این سری را بیش از پیش افزایش دهد.

انیمه ارباب حلقه ها

در اوایل هزاره سوم و دهه ۲۰۰۰ میلادی، پیتر جکسون سه‌گانه ارباب حلقه ها را راهی سالن‌های سینما کرد و با آخرین قسمت این سری، «بازگشت پادشاه» توانست رکورد دریافت بیشترین اسکار را در طول یک شب بشکند. جکسون در سال‌های بعد تلاش کرد تا با مجموعه هابیت موفقیت‌های گذشته را تکرار کند اما این سری با نظرات و دیدگاه‌های متفاوتی روبه‌رو شد.

از زمان اکران فیلم «هابیت: نبرد پنج ارتش» در سال ۲۰۱۴ تا امروز، ماجراهای سرزمین میانه در مدیوم سینما و تلویزیون حضور کمرنگی داشته است. با این حال به نظر می‌رسد که پس از اختصاص دادن بودجه هنگفت آمازون به سریال The Lord of the Rings، این اپیدمی پایان یابد. مجموعه‌ای که هنوز تاریخ پخش مشخصی اما انتظار می‌رود در اواخر سال جاری به نمایش درآید. خبر ساخت انیمه ارباب حلقه‌ ها هم می‌تواند جان تازه‌ای به این مجموعه بزرگ و پرطرفدار ببخشد.

پروسه تولید انیمه ارباب حلقه ها آغاز شده است. شرکت نیو لاین سینما – New Line Cinema با توسعه The War of the Rohirrim، می‌خواهد یک پیش‌درآمد هیجان‌انگیز و جذاب را از وقایع مربوط به ۲۵۰ سال قبل از سه‌گانه اصلی به مخاطبان ارائه دهد. استودیو انیمیشن‌سازی برادران وارنر نیز با این شرکت همکاری می‌کند. فیلیپیا بوینز هم که عضو مهمی از تیم نویسندگان سری ارباب حلقه ها بوده است، در این پروژه به عنوان مشاور فعالیت خواهد کرد. کنجی کامیاما وظیفه کارگردانی را بر عهده دارد و جفری آدیس به همراه ویل متیوس، فیلمنامه را می‌نویسند.

تهیه‌کنندگان و اعضای ارشد نیو لاین سینما درباره این انیمه و همکاری با برادران وارنر می‌گویند:

همه ما به دنیای عظیم و خارق‌العاده‌ای که جی. آر. آر. تالکین خلق کرده است، علاقه عمیق و ویژه‌ای داریم. فرصت غرق شدن در جهان شگفت‌انگیز سرزمین میانه و همکاری با تیم انیمیشن برادران وارنر، همیشه برایمان مانند یک رویا بود که حالا به واقعیت تبدیل شده است. اکثر طرفداران، از نبرد هلمز دیپ به عنوان یکی از حماسی‌ترین لحظات این مجموعه یاد می‌کنند. ما با همان چشم‌اندازها و حضور مؤثر و خلاقانه کنجی کامیاما در رأس کار، قصد داریم انیمه ارباب حلقه ها را به بهترین شکل ممکن تولید کنیم. فقط می‌توانیم بگوییم که برای ارائه یک تجربه جدید به طرفداران، به شدت هیجان‌زده‌ایم؛ تجربه‌ای که می‌تواند باری دیگر تمام عاشقان ارباب حلقه ها را به حماسه پیچیده سرزمین میانه دعوت کند.

سم رجیستر، رئیس استودیو انیمیشن‌سازی برادران وارنر راجع‌به این همکاری و انیمه ارباب حلقه ها می‌گوید:

حماسه‌ای عظیم و قصه‌‌‌ای ناگفته از دنیای وسیع جی. آر. آر. تالکین. ما بسیار مفتخریم که در این پروژه با افراد کهنه‌کار و استعدادهای هر دو سه‌گانه اصلی پیتر جکسون و همچنین اعضای خلاق جدید برای ساخت انیمه ارباب حلقه ها همکاری می‌کنیم؛ بنابراین با قدرت آن را شروع کرده و ادامه می‌دهیم.

انیمه ارباب حلقه ها

انیمه ارباب حلقه ها داستا‌ن‌های ناگفته هلمز دیپ را روایت خواهد کرد. این پیش‌درآمد به ماجراهای Helm Hammerhand (هلم چکش به دست) قهرمان افسانه‌ای سرزمین میانه و پادشاه روهان می‌پردازد. The War of the Rohirrim یک عنوان مستقل خواهد بود اما به جهان‌های سه‌گانی اصلی ارباب حلقه ها ارتباط ویژه‌ای دارد. این پروژه در مراحل اولیه ساخت به سر می‌برد اما نیو لاین سینما می‌خواهد با سرعت بیشتری به پروسه تولید ادامه دهد. هم‌اکنون کارهای انیمیشنی و مراحل انتخاب صدا در حال انجام هستند.

هنوز چیز زیادی از جزئیات داستانی انیمه ارباب حلقه ها با عنوان اصلی The War of the Rohirrim نمی‌دانیم. اما به نظر می‌رسد که این فیلم موردانتظار، پتانسیل بالایی برای موفقیت خواهد داشت. باید منتظر اطلاعات بیشتر از سوی برادران وارنر و نیو لاین سینما باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*