پلتفرم های دیجیتال همراه اول

اعضای شورای عالی فضای مجازی از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول بازدید کردند

اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول بازدید کردند و با دستاوردهای فنی و توانمندی‌های بومی این اپراتور آشنا شدند.

تعدادی از اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی صبح روز دوشنبه 15 شهریور 1400 از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول بازدید کردند و با دستاوردهای فنی و توانمندی‌های بومی این اپراتور آشنا شدند. در این مراسم مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول و جمعی از مدیران این شرکت نیز حضور داشتند.

جزئیات بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول

از بخش‌های مختلف گزارشی که در این بازدید به اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی ارائه شد می‌توان به تحلیل رفتاری کاربران فضای مجازی، وضعیت توسعه ارتباطات در کشور، آنالیز پلتفرم های دیجیتال از منظر سرویس‌دهی و خدمات، برنامه‌های آتی اپراتور در حوزه سرمایه‌گذاری، میزان و نوع حمایت از تولیدکنندگان داخلی، توجه و استفاده از ظرفیت متخصصان و نخبگان ایرانی و مختصری درباره تکنولوژی‌های نوین ارتباطی اشاره کرد.

گفتنی است در تاریخ 17 اسفند 1390 شورای عالی فضای مجازی با دستور رهبر انقلاب به منظور ساماندهی و مدیریت تحولات فضای مجازی تشکیل شد و مسئولیت آن راهبری اصلی در حوزه سیاست‌گذاری فضای مجازی است. در همین راستا اپراتور همراه اول در این بازدید سعی کرد تا علاوه بر تشریح کامل فضای پلتفرم‌های سرویس‌دهنده دیجیتال، از وضعیت ترافیکی شبکه نیز تحیلی به بازدیدکنندگان ارائه دهد تا به آنان در روند تصمیم‌سازی‌های هوشمندانه یاری رسانده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*