گوشی TCL 20Y

گوشی TCL 20Y با برچسب قیمت 130 دلاری معرفی شد

تی سی ال 20 وای یک موبایل رده ابتدایی با امکانات حداقلی است. از نکات برجسته در فهرست مشخصات گوشی TCL 20Y باید به دوربین سه‌گانه و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم.

کمپانی تی سی ال از گوشی هوشمند جدید خود به نام تی سی ال 20 وای با دوربین سه‌گانه و چیپست مدیاتک رونمایی کرده است. نسخه 4+64 گیگابایتی گوشی TCL 20Y با قیمتی معادل 132 دلار به فروش می‌رسد. البته یک نسخه 128 گیگ و شیار کارت microSD  هم دارد. مشتریان می‌توانند یکی از دو رنگ مشکی یا آبی را انتخاب کنند.

تی سی ال 20 وای – TCL 20Y

دستگاه برای نمایش محتوا، به یک پنل 6.52 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس تجهیز شده است. این صفحه نمایش، ناچ‌دار و دارای حاشیه‌های نسبتا زیادی است.

تی سی ال 20 وای

اجزای ماژول سه‌گانه در پنل عقب را دوربین‌های اصلی 48 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. این مجموعه دوربین با یک فلاش LED نیز همراهی می‌شود. در جلو دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته و در بالای آن، اسپیکر مکالمه تعبیه شده است.

تی سی ال 20Y از تراشه Helio A25 مدیاتک قدرت می‌گیرد و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی آن از درگاه USB-C شارژ می‌شود. سیستم عامل اندروید 11 گوشی، در پوسته‌ای از رابط کاربری TCL قرار دارد. ویژگی امنیتی بایومتریک دستگاه هم حسگر اثر انگشت در پنل عقب است.

ناگفته نماند اخیرا گوشی TCL L10 Pro نیز توسط این کمپانی در برزیل معرفی شده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*