دوربین زیر نمایشگر در سری Galaxy S22

سامسونگ قصد ندارد از دوربین زیر نمایشگر در سری Galaxy S22 استفاده کند

گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ بر خلاف گلکسی زد فولد ۳، قصد ندارد از دوربین زیر نمایشگر در سری Galaxy S22 استفاده کند.

بلافاصله بعد از معرفی گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳، شایعات و اخبار گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ شروع به انتشار کردند. جدیدترین گزارشی که منتشر شده، مربوط به نمایشگر گوشی های Galaxy S22 است.

این اطلاعات از سوی وبلاگی به نام Naver منتشر شده که سابقه درخشانی در انتشار اخبار سامسونگ دارد. این گزارش مدعی شده است که نمایشگر گلکسی اس ۲۲ اولترا هم اندازه با نسل قبل خود یعنی ۶.۸ اینچی خواهد بود. اما دو مدل دیگر تغییراتی در اندازه خواهند داشت.

منتظر دوربین زیر نمایشگر در سری Galaxy S22 نباشید

این پست وبلاگی اطلاعات جالبی از نمایشگر گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس را تشریح کرده است. اول اینکه نمایشگر هر دو گوشی کوچک‌تر از نسل قبل شده است. با این وجود مشخصات دقیقی از ابعاد این نمایشگرها ارائه نشده است که ببینیم چقدر آن‌ها کوچک‌تر هستند.

یکی دیگر از نکات قابل توجهی که در خصوص نمایشگر این گوشی‌ها وجود دارد، عدم استفاده از دوربین زیر نمایشگر در سری Galaxy S22 برخلاف گوشی گلکسی زد فولد ۳ است. در عوض، دوربین سلفی آن همچنان داخل یک حفره قرار خواهد داشت.

باید بگوییم که این حرکت هوشمندانه‌ای از سوی سامسونگ است؛ زیرا نمی‌خواهد یک فناوری به بلوغ کامل نرسیده را در پرفروش‌ترین گوشی‌های پرچمدار خود به کار ببرد. گلکسی زد فولد ۳ یک شگفتی در دنیای مهندسی فنی محسوب می‌شود و مناسب ارائه جدیدترین فناوری‌هایی است که سامسونگ به آن‌ها دست پیدا کرده است. اما در سمتی دیگر گوشی‌های سری S باید انتخابی کاملاً مطمئن از طرف مصرف‌کنندگان باشند.

عرضه سری اس ۲۲ با دو پردازنده متفاوت

همانطور که در گزارش‌های دیگر نیز اشاره شده، پست وبلاگی Naver ادعا می‌کند که گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا احتمالاً تنها با چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه خواهد شد، در حالی که دو مدل اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس با چیپست اسنپدراگون ۸۹۵ کوالکام عرضه می‌شوند. اگرچه هنوز این خبر تأیید نشده است.

بر اساس شایعات اخیر، به احتمال بسیار زیاد گوشی‌های سری Galaxy S22 سامسونگ درست مثل نسل قبل خود در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی خواهند شد.