تماشا کنید : تصویری از گلکسی اس ۶ پلاس در ویدیوی بررسی +HTC One M9

همانطور که پیش از این در خبر ها داشتیم ، گفته می شود که سامسونگ در حال کار بر روی مدلی جدید از پرچم دار خود ، با نام گلکسی اس ۶ پلاس است.امروز یکی از فعالان معروف یوتیوب با نام مارکوس براونلی در انتهای ویدئوی بررسی خود از +HTC One M9 تصویری از یک گوشی جدید از سامسونگ را به نمایش در آورده که احتمالا همان Galaxy S6 Plus می باشد.

گوشی به نمایش گذاشته شده در این ویدیو شباهت بسیاری با گلکسی اس ۶ اج دارد و همچون این گوشی از لبه های خمیده در نمایشگر بهره برده است. اما به گفته مارکوس براونلی علیرغم مشخصات فنی مشابه نسخه اصلی ، سایز آن بزرگتر شده است.

فون آرنا عقیده دارد با توجه به محبوبیت بالای گوشی های بزرگتر از ۵ اینچ در میان کاربران امروزی ، این حرکت سامسونگ بسیار هوشندانه بوده و گلکسی اس ۶ پلاس با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.فون آرنا می گوید بسیاری از کاربرانی که گوشی های بزرگ را تجربه کرده اند دیگر علاقه ای به خرید گوشی های زیر ۵.۵ اینچ ندارند.

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این از گلکسی اس ۶ پلاس منتشر شده است این گوشی به یک پردازنده ۶ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ ، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو مجهز شده است.

هنوز هیچ خبری از تاریخ رونمایی از این محصول منتشر نشده است.ویدیوی مورد بحث را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*