جستجوی پزشک

نحوه جستجوی پزشک و شماره تلفن او به صورت آنلاین

جستجوی پزشک و یافتن اطلاعاتی نظیر آدرس و شماره تلفن او به واسطه سامانه اینترنتی مخصوص به یکی از ساده‌ترین کارها تبدیل شده است.

برای همه ما پیش آمده که نام یک پزشک را بدانیم اما هیچ اطلاعی درباره آدرس مطب او نداشته باشیم. از آنجایی که اگر شماره تلفن او را داشته باشیم، آدرس او را هم خواهیم داشت بنابراین شاید سرنخ اصلی ماجرا پیدا کردن شماره مطب باشد. اما امروز در گجت نیوز قصد داریم روشی بسیار ساده‌تر را به شما عزیزان آموزش دهیم که به صورت یکجا تمامی اطلاعات مورد نیاز بیمار به او ارائه می‌شود تا برای ویزیت دکتر مورد نظرش زمان کمتری صرف شود.

جستجوی پزشک

شاید شماره نظام پزشکی در دسترس‌ترین جزییاتی باشد که از یک پزشک در دست داریم، آن هم به واسطه مهری که پای نسخه‌اش زده می‌شود. خوشبختانه در سامانه جستجوی پزشک می‌توانید با هر اطلاعاتی که در دست دارید به دنبال دکتر مورد نظرتان بگردید و با مطبش تماس بگیرید.

سامانه جستجوی پزشک

در سامانه جستجوی اعضای نظام پزشکی جستجوی اعضای نظام پزشکی می‌توانید در میان پزشکانی که توسط سازمان نظام پزشکی مورد تایید قرار گرفته‌اند جستجو انجام بدهید و اطلاعات آن‌ها را مشاهده کنید. البته تضمینی بابت به روز بودن یا صحت اطلاعات درج شده در وبسایت نظام پزشکی وجود ندارد و تنها باید امیدوار باشید که اطلاعات بدون تغییر باقی مانده باشند.

جستجوی پزشک

فیلدهای مختلفی از جمله نام و نام خانوادگی، جنسیت، شماره نظام پزشکی، رشته تخصصی، شهر و آدرس وجود دارند که با پر کردن آن‌ها می‌توانید یک قدم به پزشک مدنظر نزدیک‌تر شوید.

خوشبختانه نیازی به پر کردن تمامی فیلدها نیست و می‌توانید به هر مقدار اطلاعاتی که از پزشک مورد نظرتان می‌دانید را وارد کنید. در نظر داشته باشید که در هر جستجو حداکثر 100 نتیجه قابل نمایش خواهد بود و با تکمیل بیشتر اطلاعات می‌توانید دقت جستجو را بالاتر ببرید.

جستجو بر اساس بیماری

ویژگی جالب سامانه نظام پزشکی امکان جستجو بر اساس بیماری بوده تا بتوانید پزشکان مرتبط با مشکلتان را پیدا کنید. برای نمونه رشته «مغز و اعصاب» و شهر «شیراز» را انتخاب می‌کنیم تا با نحوه نمایش پزشکان آشنا شویم.

جستجوی پزشک

سپس با کلیک روی جستجو، مطابق عکس زیر لیستی از پزشکان مورد تایید سازمان نظام پزشکی به نمایش در می‌آیند تا بتوانید با پزشکانی که در حوزه این بیماری فعالیت می‌کنند ارتباط برقرار کنید.

جستجوی پزشک

با آرزوی سلامتی و تندرستی از سوی مجموعه گجت نیوز برای شما کاربران گرامی.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*