تبلت ریلمی پد

تبلت ریلمی پد با نمایشگر ۱۰ اینچی و بدنه فوق باریک معرفی شد

تبلت ریلمی پد – Realme Pad با امکاناتی همچون نمایشگر ۱۰.۴ اینچی، بدنه‌ای با ضخامت بسیار کم، چیپست Helio G80 و قیمت زیر ۲۵۰ دلاری معرفی شد.

سرانجام ریلمی پد به عنوان اولین تبلت شرکت چینی ریلمی رونمایی شد. این تبلت از یک نمایشگر ۱۰.۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و بدنه‌ای به طور شگفت انگیز باریک، با ضخامت تنها ۶.۹ میلی‌متر برخوردار است. Realme Pad از چیپست Helio G85 قدرت می‌گیرد و با ۳/۴ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه است. البته اگر این فضای ذخیره‌سازی برای شما کافی نیست، می‌توانید به لطف یک اسلات کارت micro SD این حافظه را افزایش دهید.

تبلت ریلمی پد – Realme Pad

در هر طرف این تبلت یک دوربین ۸ مگاپیکسلی HD قرار دارد. زیر قاب آن نیز یک باتری با ظرفیت ۷۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده شده که با توان ۱۸ وات شارژ می‌شود و از شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توانید در صورت لزوم از این تبلت به عنوان یک پاوربانک برای گوشی خود نیز استفاده کنید.

تبلت ریلمی پد

چهار اسپیکر در چهار طرف تبلت Realme Pad به کار رفته است که همگی از فناوری صدای فراگیر Dolby Atmos انطباق‌پذیر پشتیبانی می‌کنند. این گجت اندروید ۱۱ و رابط کاربری سفارشی Realme UI را اجرا می‌کند. ریلمی این رابط کاربری را برای استفاده بهتر از نمایشگر بزرگ اولین تبلتش مستقل از نسخه موبایلی آن توسعه داده است.

این گجت در دو رنگ طلایی و خاکستری و سه نسخه مختلف از نظر پیکربندی حافظه وارد بازار خواهد شد. اولین نسخه آن با وای فای، ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه ۱۹۰ دلار قیمت دارد. نسخه دوم با همین میزان رم و حافظه به علاوه وای فای و سیم کارت ۲۱۵ دلار است. و اما سومین نسخه با ۴ گیگ رو م ۶۴ گیگ حافظه به علاوه وای فای و سیم کارت ۲۴۵ دلار قیمت خواهد داشت. ریلمی از هفته آینده این تبلت را روانه بازار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*