سمند جدید

ایران خودرو سمند جدید را با پیشرانه XU پلاس عرضه خواهد کرد

نمایندگی‌های شرکت ایران خودرو اعلام کرده‌اند که متقاضیان می‌توانند خودروی سمند جدید را با پیشرانه ارتقا یافته XU پلاس خریداری کنند.

اخیرا بعضی از نمایندگی‌های ایران خودرو به دارندگان حواله سمند، پیشنهاد انتخاب نسخه جدید مجهز به پیشرانه XU پلاس (XU7 ارتقا یافته) را به جای تکمیل وجه سمند LX مجهز به پیشرانه XU7 داده‌اند. گفته شده که این نسخه جدید خودروی سمند از 45 روز کاری آینده به مشتریان تحویل داده خواهد شد. هم اکنون ایران خودرو تولید سمند مجهز به پیشرانه XU پلاس را آغاز کرده است. قرار است این مدل در آینده نزدیک به صورت کامل جایگزین مدل XU7 فعلی گردد.

سمند جدید XU+ با تغییرات ویژه عرضه می‌شود

ایران خودرو مشخصات فنی مدل XU پلاس را اعلام نکرده است، اما مدیران ارشد این شرکت گفته‌اند که سمند XU پلاس دارای توان 105 اسب بخار با گشتاور 160 نیوتن‌متر است. این پیشرانه طبق استاندارد یورو 5 بازطراحی شده و کالیبراسیون متفاوتی از نسخه XU7 برای آن در نظر گرفته شده است. این پیشرانه هم دارای فناوری 8 سوپاپ خواهد بود که دارای توان خروجی و آلایندگی بهبودیافته است. ضمنا گفته شده مصرف سوخت XU پلاس 7 درصد کمتر از XU7 معمولی است.

قرار است تا پایان سال جاری نسخه فیس لیفت این خودرو با تغییر در بخش کابین، کلاستر (جلو آمپر)، چراغ ها، جلو پنجره و… عرضه شود. احتمال معرفی سمند پلاس با پیشرانه EF7 پلاس، پمپ روغن متغیر و زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها وجود دارد. گفته شده که این پیشرانه به زودی روی خودروهای خانواده دنا، سمند و سورن پلاس نیز نصب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*