گرن توریسمو ۷

تریلر گیم‌پلی بازی Gran Turismo 7 را تماشا کنید؛ نبرد اتوموبیل‌ها

هدر طی رویداد پلی استیشن شوکیس، تریلر گیم‌پلی بازی Gran Turismo 7 به همراه گرافیکی خیره‌کننده و مسابقات هیجان‌انگیز به نمایش درآمد.

سونی اعلام کرد که بازی Gran Turismo 7 در تاریخ ۴ مارچ ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر خواهد شد. این بازی اولین عنوان شماره‌دار در طول ۹ سال گذشته این سری محبوب است.

بالاخره از تریلر گیم‌پلی بازی Gran Turismo 7 رونمایی شد. این تریلر که با تاریخ انتشار رسمی بازی همراه بود، ویژگی‌های جدید و گرافیک خیره‌کننده‌اش را به تصویر کشید. در این تریلر، یک دنیای بزرگ و ظاهراً باز و آزاد برای رانندگی به همراه آیکون‌های نقشه و محیط‌های دیدنی که قابلیت عکاسی با حالت فوتو مود را دارند نمایش داده شد. در ادامه می‌توانید تریلر «گرن توریسمو ۷» را تماشا کنید.

در این اثر یک گاراژ بزرگ به عنوان مرکز محوری بازی وجود دارد و جایی است که بازیکنان تمام ماشین‌هایی که آنلاک کرده‌اند را در آنجا نگهداری و ذخیره می‌کنند. ارتقا و سفارشی‌سازی‌های بسیاری در انتظارتان خواهد بود و در بازی Gran Turismo 7 می‌توانید به انواع اتوموبیل‌ها از پورشه و مرسدس گرفته تا کلاسیک‌ها و جیپ‌های مختلف دسترسی داشته باشید. جزئیات بیشتر در وبلاگ پلی استیشن موجود است.

بازی Gran Turismo 7 که توسط استودیو Polyphony Digital توسعه‌ داده شده، به نظر می‌رسید که قرار است در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. استودیوهای سونی در ماه فوریه تاخیر عناوین خود را اعلام کردند و این اتفاق را به تغییرات روند تولید با توجه به همه‌گیری کروناویروس نسبت دادند؛ «گرن توریسمو ۷» هم قربانی این ماجرا شد و از چرخه انتشار در سال جاری عقب ماند.

تریلر به نمایش درآمده از قسمت هفتم «گرن توریسمو» در رویداد پلی استیشن، اولین نگاه به گیم‌پلی بازی پس از یک سال محسوب می‌شد. دقیقاً بعد از ژوئن سال گذشته که GT7 عمدتاً برای نشان دادن قابلیت‌های بصری PS5 وارد میدان شده بود.

آغار شکل‌گیری و انتشار نسخه اول سری «گرن توریسمو» به سال ۱۹۹۷ بازمی‌گردد. اگرچه این مجموعه همیشه به عنوان محصولی برای نمایش قابلیت‌های فنی کنسول‌های پلی استیشن در نظر گرفته می‌شود، اما هرگز وارد پلتفرم‌های دیگری نشده است. جدیدترین بازی منتشرشده از این سری بعنی Gran Turismo Sport 2017، چهار سال است که در اختیار کاربران PS4 قرار دارد. Gran Turismo 5 نیز چهار سال به عنوان یک بازی ریسینگ خوش‌ساخت در دسترس دارندگان PS3 بود.

نظر شما در رابطه با بازی «گرن توریسمو ۷» چیست؟ آیا سری «فورزا» را می‌پسندید یا Gran Turismo را شبیه‌ساز اتوموبیل‌رانی بهتری می‌دانید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*