نسخه قوی‌تر ایکس باکس سری اس

احتمال عرضه نسخه قوی‌تر ایکس باکس سری اس در سال آینده

طبق شایعات، شرکت مایکروسافت در حال توسعه‌‎ نسخه قوی‌تر ایکس باکس سری اس بوده و قصد دارد آن را در سال آینده با قیمت بالاتری عرضه کند.

به نظر می‌رسد که ساخت نسخه قوی‌تر ایکس باکس سری اس در دستور کار قرار گرفته و سال آینده می‌توانیم منتظر ورود آن به بازار باشیم.

مایکروسافت، نسل نهم را با دو کنسول مختلف آغاز کرد؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که در ادامه هم مدل‌های بیشتری از سوی آن‌ها تولید شود. طبق یک شایعه‌ی جدید، مدل بعدی ایکس باکس، یک نسخه‌ی قوی‌تر از سری اس خواهد بود که البته از نظر قیمت، با قیمت بالاتری عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود که این مدل جدید در سال 2022 در دسترس قرار خواهد گرفت و دارای پردازنده‌ی قوی‌تری است. سری اس فعلی از یک پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای ذن 2، پردازنده‌ی گرافیکی آردی‌ان‌ای 2 (RDNA 2) و 10 گیگابایت رم بهره می‌برد که این سخت افزار در نسخه‌ی جدید بهبود خواهد داشت.

مدل جدید با قیمت بالاتری عرضه می‌شود اما مایکروسافت قصد دارد تا به عرضه‌ی مدل فعلی هم ادامه داده و حتی قیمت آن را کاهش دهد. علاوه بر این‌ها، شایعات به توسعه‌ یک ایکس باکس «سری ایکس» قوی‌تر نیز اشاره دارند که قرار است در سال 2023 وارد بازار شود اما در حال حاضر اطلاعاتی از آن در دست نیست.

سری اس اگرچه در مقایسه با سری ایکس و پلی استیشن 5، کنسول ضعیف‌تری به حساب می‌آید اما در مجموع پلتفرم قابل قبولی است و رزولوشن 1440p را در کنار نرخ 60 فریم بر ثانیه ارائه می‌دهد و حتی می‌تواند از عناوین مختلف تا نرخ 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی کند. با این حال، ضعف‌های این کنسول در سال‌های آتی مشخص‌تر خواهد شد، خصوصا زمانی که تلویزیون‌های 4K فراگیر شوند.

نسخه قوی‌تر ایکس باکس سری اس هنوز به صورت رسمی تایید نشده و باید دید آیا این شایعات در نهایت به واقعیت تبدیل می‌شوند یا خیر. در صورت انتشار اخبار مرتبط، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*