فیلم Mad Max Furiosa

فیلم Mad Max Furiosa با یک سال تأخیر اکران خواهد شد

طبق اخبار منتشر شده، فیلم Mad Max Furiosa – مد مکس فیوریوسا با تأخیر رو به رو شده و حالا قرار است در سال 2024 اکران شود.

فیلم Mad Max Furiosa که قرار بود در سال 2023 به نمایش درآید، به تعویق افتاده و برای تماشای آن باید تا سال 2024 منتظر بمانید.

شرکت سازنده، دلیل این تأخیر را اعلام نکرده است اما با توجه به وضعیت فعلی جهان پیرامون شیوع کرونا ویروس و محدودیت‌های ایجاد شده، اختلال در توسعه‌ی آثار سینمایی اتفاق غیرمنتظره‌ای محسوب نمی‌شود.

مد مکس فیوریوسا پیش درآمدی بر فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» بوده و همان طور که از نام‌اش مشخص است، به شخصیت فیوریوسا می‌پردازد؛ زن شجاع و سرکشی که به ایمورتان جو (Immortan Joe) خیانت می‌کند تا همسران او را آزاد نماید. نقش اصلی فیلم را آنیا تیلور-جوی برعهده خواهد داشت.

فیلم Mad Max Furiosa

کریس همسورث و یحیی عبدالمتین دوم دیگر بازیگران این فیلم هستند. همچنین تایید شده که شارلیز ترون که در نسخه‌ی اصلی، نقش فیوریوسا را ایفا می‌کرد، به طور کلی در این پروژه حضور نخواهد داشت.

ساخت این نسخه را هم جورج میلر برعهده دارد که با مکس دیوانه توانست نامزدی اسکار بهترین کارگردانی را بدست بیاورد. میلر به این نکته اشاره که بر خلاف نسخه‌ی قبلی، داستان این قسمت در چند دوره‌ی زمانی مختلف رخ می‌دهد و شامل اِلمان‌های مختلفی می‌شود.

میلر همچنین اخیرا از انتخاب آنیا تیلور-جوی برای نقش اصلی صحبت کرده است. او پس از تماشای بازی تیلر-جوی در فیلم دیشب در سوهو (Last Night in Soho)، به این نتیجه رسید که برای نقش فیوریوسا بهترین گزینه است.

از جاده خشم معمولا به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن تاریخ یاد می‌شود و برای کارگردانی، فیلم‌نامه، سکانس‌های اکشن، موسیقی، تدوین، جلوه‌های ویژه و طراحی صحنه مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم توانست نامزدی اسکار بهترین فیلم را نیز بدست بیاورد؛ انتظار می‌رود که فیوریوسا هم بتواند به اثر موفق و پرفروشی تبدیل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*