روترهای هواوی

جشنواره فروش ویژه مودم و روترهای هواوی با تخفیف‌های ویژه آغاز شد

جشنواره فروش ویژه مودم و روترهای هواوی با تخفیف‌های ویژه آغاز شد. در ادامه با جزئیات محصولات عرضه شده در این جشنواره و تخفیف‌های ویژه آنها آشنا خواهیم شد.

یکی از مهم‌ترین اصل‌های کاربران اینترنت در اختیار داشتن یک روتر یا مودم باکیفیت محسوب می‌شود. از آنجایی که هواوی در حوزه ارتباطات پیشینه درخشان و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است، محصولات این شرکت همواره با کیفیت بسیار بالایی به بازار عرضه می‌شوند و اکنون شرایطی برای خریداران محصولات منتخب این شرکت فراهم شده تا آنها را با یک تخفیف هیجان‌انگیز خریداری کنند.

جشنواره فروش مودم و روترهای هواوی

هواوی مدتی است با تولید مودم‌ها، روترها و سایر تجهیزات مخابراتی و شبکه توانسته نگاه بسیاری از مشتریان و متخصصان حرفه‌ای را به خود جلب کند. هواوی با ارائه مودم‌ها و روترهای باکیفیت سیمی و بی‌سیم و تنوع گسترده آنها در بازار توانسته طیف کاملی از محصولات خانگی و صنعتی را به وجود آورد که قادرند به تمام نیاز کاربران برای مصارف مختلف پاسخ دهند.

هواوی در همین راستا جشنواره فروش ویژه‌ای را برای چند محصول پرکاربرد خود در نظر گرفته است که مشتریان با استفاده از این فرصت بسیار کمیاب می‌توانند این محصولات را با تخفیف ویژه خریداری کنند. همچنین این محصولات هواوی قرار است با هدایای جانبی به کاربران عرضه شوند که باعث شده ارزش خرید این محصولات به دو برابر افزایش پیدا کند. در ادامه با محصولات هواوی در این جشنواره آشنا خواهیم شد.

روتر بی سیم هواوی AX3 Wi-Fi 6 Plus با یک ماه اشتراک فیلیمو

روتر بی سیم هواوی AX3 Wi-Fi 6 Plus به عنوان یکی از زیباترین و پیشرفته‌ترین روترهای موجود در بازار محسوب می‌شود. این روتر با طراحی خاص و هنرمندان خود می‌تواند با هر مکان و محیطی تطابق پیدا کند. همچنین این محصول از اتصال و ارتباط همزمان تا 128 کاربر به صورت بی‎ سیم و 4 کاربر با درگاه سیمی LAN پشتیبانی می‌کند که از پتانسیل بسیار بالای این روتر حکایت دارد.

روترهای هواوی

از دیگر ویژگی‌های مهم این روتر می‌توان به پشتیبانی از استاندارد Wi-Fi 6 اشاره کرد که هم‌اکنون جزو سریع‌ترین روش‌های ارتباط بی‌سیم محلی محسوب می‌شود. همچنین با توجه به دو بانده بودن و پشتیبانی از هر دو طیف 2.4 و 5.0 گیگاهرتز تمام دستگاه‌های موجود در بازار با حداکثر توان خود به این روتر و سایر ابزارهای موجود در شبکه محلی متصل خواهند شد.

به کمک برنامه HiLink از طریق گوشی هوشمند می‌توان فرایند کنترل عملکرد و نظارت بر شبکه و تغییر تنظیمات را انجام داد که یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شود. چنین ویژگی می‎‌تواند آن را برای دفاتر تجاری، محیط‎‌های اداری، منازل و حتی کاربردهای استریمینگ کیفیت بالا نیز به یک محصول ایده‌آل تبدیل کند. هواوی برای این فروش ویژه این روتر اشتراک یک ماهه رایگان سرویس فیلیمو را در نظر گرفته که توانسته ارزش خرید آن را دوچندان کند.

روتر بی سیم هواوی WS5200 همراه با یک ماه اشتراک فیلیمو

روتر بی سیم هواوی WS5200 که جزو روترهای با استاندارد AC1200 محسوب می‌شود یک محصول مقرون‌به‌صرفه ویژه استفاده‎‌های عمومی برای محیط‎‌های متوسط و کوچک مانند دفاتر کاری، مدارس، محیط‌های خانگی و تجاری خواهد بود. این محصول با پشتیبانی از دو باند فرکانسی 2.4 و 5.0 گیگاهرتز و پهنای باند مجموع 1167 مگابیت بر ثانیه در کنار فناوری تصحیح خطا LDCP شرایطی را فراهم می‌سازد که مواردی چون وجود دیوار در مسیر اتصال به روتر دیگر برای کاربر نگران‌کننده نخواهد بود و همچنان می‌توان به سرعت بالا شبکه دست پیدا کرد.

روترهای هواوی

پورت‌های اترنت گیگابیتی به عنوان یکی دیگر از نکات جذاب این روتر به شمار می‌رود که به کمک آنها می‌توان علاوه بر ارتباط بی سیم سریع، دستگاه‌های کابلی را نیز بدون اشغال پهنای باند بی‌سیم و با سرعت بالا به شبکه متصل کرد. از دیگر ویژگی‌های مهم این روتر می‌توان به پشتیبانی از پروتکل‌های امنیتی متنوع اشاره کرد. کاربران می‌توانند این روتر را در جشنوار فروش ویژه هواوی با قیمت مناسب و اشتراک یک ماهه فیلیمو خریداری کنند.

روتر بی سیم هواوی WS318n همراه با یک ماه اشتراک فیلیمو

روتر بی‎ سیم هواوی WS318n را باید بهترین انتخاب برای کاربران خانگی یا دفاتر اداری و تجاری کوچک دانست. این روتر از طراحی مینیمال و زیبایی بهره می‌برد و قابلیت سازگاری با هر محیطی با هر دکوراسیونی را به همراه دارد. همچنین این محصول با وزن کم خود از لحاظ کاربری رومیزی یا دیواری روتر مشکلی را به همراه نخواهد داشت.

روترهای هواوی

این روتر هواوی که از قابلیت اتصال همزمان تا 32 کاربر در شبکه بی‎ سیم و 2 کاربر با درگاه LAN بهره می‌برد دارای ساختار دو بانده بوده و همچنین با کمک برنامه هواوی HiLink می‌تواند تمام کلیه فعالیت‌های نظارتی، کنترلی و تنظیمات را به انجام رساند. از سایر ویژگی‌های این روتر نیز می‌توان به فناوری تشخیص خطای LDCP و توانایی ارائه حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه روی بستر Wi-Fi 4 اشاره کرد. متقاضیان می‌توانند این محصول را با قیمت مناسب و اشتراک هدیه یک ماهه فیلیمو خریداری کنند.

مودم روتر 4G هواوی B311-221

اگر به دنبال یک مودم روتر همه فن حریف هستید که بتوانید از آن در شرایط و مکان‌های مختلف و بدون محدودیت استفاده کنید، مودم روتر 4G هواوی B311-221 یک گزینه ایده برای شما محسوب می‌شود. این مودم قادر به پشتیبانی از اینترنت 4G و استفاده از بستر ارتباط TD-LTE بوده و کاربران به کمک آن می‌توانند از انواع مختلف بسته‌های اینترنت استفاده کنند. این روتر به آنتن داخلی و طراحی مناسب مجهز بوده و به همین دلیل می‌توان آن را به راحتی در بهترین نقطه از محل مورد نظر از نظر آنتن‌دهی قرار داد.

روترهای هواوی

هواوی برای این محصول یک درگاه LAN و قابلیت اشتراک‎‌گذاری اینترنت با ارتباط Wi-Fi در حداکثر سرعت دانلود تا 150 مگابیت بر ثانیه را نیز در نظر گرفته است. در کنار برخورداری از ویژگی ارسال پیامک، کاربران با استفاده از درگاه RJ11 این دستگاه می‌توانند یک تلفن رومیزی را نیز به مودم متصل کنند تا در مواقع نیاز با خط سیم‌ کارت، با سایر کاربران تماس تلفنی برقرار کنند.

مودم همراه 4G هواوی E5577 با سیم‌کارت 4G و 25.5GB اینترنت و یک ماه اشتراک فیلیمو

مودم همراه 4G هواوی E5577 برای آن دسته از افرادی که همواره در حال جابه‌جایی هستند، یک گزینه ایده‌آل خواهد بود. این مودم به باتری 3000 میلی‌‎آمپر ساعتی مجهز بوده و می‌تواند تا 6 ساعت مداوم شارژدهی کند. کاربران به واسطه نمایشگر LCD این دستگاه می‌توانند به اطلاعاتی کاملی چون دامنه سیگنال شبکه، وضعیت تبادل داده، حجم داده مصرف شده، وضعیت شارژ باتری و پیامک‎‌های دریافتی دسترسی پیدا کنند.

روترهای هواوی

از سایر ویژگی‌های این مودم همراه و باکیفیت می‌توان به شکاف کارت حافظه با پشتیبانی از کارت‌‎های تا 32 گیگابیت ظرفیت، قابلیت اتصال تا 10 کاربر به صورت همزمان، ارتباط Wi-Fi 4 با سرعت دانلود حداکثر 150 مگابیت بر ثانیه و همچنین قابلیت ارسال و دریافت پیامک از طریق منوی تحت مرورگر اشاره کرد.

هواوی در جشنواره فروش ویژه این مودم را به همراه یک سیم ‎کارت 4G با 25.5 گیگابایت اینترنت رایگان و اشتراک یک ماه فیلیمو به مشتریان عرضه خواهد کرد. گفتنی است این جشنواره به شکل محدود برگزار شده و کاربران با مراجعه به فروشگاه آنلاین دیجی کالا (بخش محصولات هواوی) می‌توانند برای خرید این محصولات اقدام کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*