رویداد ۲۲ شهریور هواوی

انتظاراتی که از رویداد ۲۲ شهریور هواوی داریم؛ چه محصولاتی در راه است؟

در رویداد ۲۲ شهریور هواوی محصولات جدیدی مانند لپ تاپ، کامپیوتر All in One و پرینتر هوشمند معرفی خواهند شد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

مراسم جدید هواوی با عنوان Smart Office New Product در روز ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و این کمپانی بزرگ چینی از جدیدترین محصولات خود در این رویداد رونمایی می‌کند. محور اصلی این مراسم، همانطور که از نام آن مشخص است به احتمال زیاد، رایانه‌های شخصی و تجهیزات اداری هوشمند خواهد بود. در ادامه با هر آنچه از رویداد ۲۲ شهریور هواوی انتظار داریم آشنا خواهیم شد.

شرکت هواوی پس از به وجود آمدن برخی محدودیت‌ها و تحریم‌ها در حوزه گوشی های هوشمند، دست به ابتکار جالبی زده و سعی کرده حضور خود در بازارهای جدیدتر را پررنگ‌تر از همیشه کند. یکی از این بازارهای تازه، حوزه کامپیوترهای شخصی و لوازم اداری است. البته هواوی پیش از این نیز در این حوزه‌ها فعالیت‌هایی داشته، اما اکنون چشم‌انداز جدیدی را برای محصولات این بخش از بازار در نظر گرفته و به نظر می‌رسد آینده جذابی پیش روی این محصولات ترسیم شود.

هنوز جزئیات بیشتر و رسمی در خصوص رویداد ۲۲ شهریور هواوی اعلام نشده و به طور دقیق مشخص نیست چه محصولاتی در این مراسم رونمایی شوند. هواوی فقط به انتشار پوستر اعلامیه رویداد بسنده کرده، ولی ما می‌توانیم پیش‌بینی کنیم چه محصولات جدیدی در این مراسم معرفی خواهند شد که هر کدام از آنها جذابیت‌های خاص خود را دارند. در ادامه با محصولاتی که احتمالا در رویداد جدید هواوی معرفی می‌شوند، آشنا خواهیم شد.

محصولات حاضر در رویداد ۲۲ شهریور هواوی

لپ تاپ‌ها و رایانه‌های جدید

لپ تاپ های سری میت بوک هواوی به طراحی زیبا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد معروف هستند. هواوی مدتی است که موفق شده با تکیه بر توان طراحان و مهندسان بخش تحقیق و توسعه خود، قدم بزرگی در بازار رایانه‌های شخصی بردارد و از همین رو، قطعا لپ تاپ جدیدی از سری میت بوک به عنوان یکی از گزینه‌های هواوی برای معرفی در این مراسم پیش رو محسوب می‌شود.

محصولات جدید سری MateBook هواوی با برخورداری از طراحی سبک و ظریف، نمایشگر FullView تمام صفحه با نسبت تصویر ۳ به ۲ و ۹۱ درصد نسبت نمایشگر به بدنه، توانسته‌اند جایگاه خوبی در بین کاربران رایانه‌های شخصی و همراه به دست بیاورند. لپ تاپ‌های سری میت بوک هواوی با داشتن پردازنده قدرتمند و شارژدهی طولانی‌مدت با بهینه‌سازی نرم افزاری پیشرفته، می‌توانند به تمام نیازهای کاربران در هر طیف کاری و با هر سلیقه‌ای پاسخ بگویند و برای تمام شرایط کاری و مکانی مورد استفاده قرار بگیرند.

رویداد ۲۲ شهریور هواوی

به این ترتیب اصلا دور از انتظار نیست اگر هواوی با معرفی رایانه‌های شخصی جدید سری میت بوک، با دست پر به مراسم ۲۲ شهریور بیاید. همچنین گفته می‌شود هواوی قصد دارد سه لپ تاپ و کامپیوتر جدید را در این مراسم معرفی کند که این محصولات شامل دو نوت بوک و یک رایانه All in One جدید می‌شوند.

علاوه بر لپ تاپ‌هایی که شایعاتی در مورد آنها شنیده می‌شود، این اولین باری است که هواوی اقدام به تولید رایانه‌های آل این وان می‌کند. البته هنوز اطلاعات بیشتری در این خصوص در دست نیست، ولی هواوی پیش از این و در سال جاری، مانیتورهای اداری و گیمینگ MateView و MateVew GT را معرفی کرد؛ به همین خاطر، ورود هواوی به بازار کامپیوترهای AIO به عنوان محصولات جدید این شرکت چینی،‌ اصلا دور از ذهن نیست.

پرینتر هوشمند

مدتی پیش یک دستگاه پرینتر یا چاپگر با لوگوی هواوی در اپلیکیشن AILife یا پلتفرم مدیریت محصولات هوشمند هواوی دیده شده بود. این پرینتر دارای رنگ بدنه سفید و طراحی بسیار باریک و ظریف‌تر نسبت به پرینترهای موجود در بازار بوده و می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای امور خانگی و دفتری کوچک به شمار برود.

رویداد ۲۲ شهریور هواوی

از بحث طراحی که بگذریم، استفاده از سیستم عامل هارمونی هواوی، یکی دیگر از ویژگی‌های خاص و متفاوت این چاپگر هواوی محسوب می‌شود. استفاده از HarmonyOS به همراه قابلیت‌هایی مانند One-Touch Print،‌ راحتی و کارایی این دستگاه را برای کاربران دوچندان می‌کند. مشخصاتی که از این چاپگر افشا شده نشان می‌دهد هواوی برای آن از اتصال بی سیم وای فای و امکان کنترل از راه دور با اپلیکیشن استفاده می‌کند که این امر می‌تواند یک نکته منحصربه‌فرد و جذاب به منظور هوشمندسازی کارهای خدماتی و اداری باشد.

به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که شما بتوانید بدون نیاز به رایانه و یک واسط دیگر، با هر دستگاه هوشمندی مثل گوشی خود یا تبلت، نمایشگر هوشمند و حتی ساعت هوشمند با سیستم عامل هارمونی به این پرینتر متصل شوید و از آن استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*