باتری گوگل پیکسل 5a

نتایج تست باتری گوگل پیکسل 5a منتشر شد؛ عملکرد عالی نماینده غول نرم افزاری

نتایج تست باتری گوگل پیکسل 5a نشان می‌دهد که این گوشی عملکرد بسیار خوبی در زمینه شارژدهی دارد؛ اما آیا سرعت شارژ Google Pixel 5a نیز با رقبا برابری می‌کند؟

باتری استفاده شده در گوگل پیکسل 5a خیلی بزرگتر از نمونه‌های مورد استفاده در نسل‌های قبلی این گوشی است. گوگل Pixel 5a به باتری ۴۶۸۰ میلی‌آمپری مجهز شده است و همچنین از پردازنده کم مصرف اسنپدراگون 765G بهره می‌برد. ترکیب این دو باعث شد که انتظار عمر باتری بسیار خوبی از این گوشی داشته باشیم و خوشبختانه پیکسل 5a ما را ناامید نکرد.

تست باتری گوگل پیکسل 5a

باتری گوگل پیکسل 5a

گوگل پیکسل 5a توانست در تست باتری وب‌سایت GSMArena امتیاز کلی ۱۲۲ ساعت را به دست آورد. تا به حال هیچ کدام از گوشی‌های گوگل توانسته بودند به چنین امتیازی برسند. بهترین رکورد ثبت شده توسط یک گوشی پیکسل به Pixel 3a XL با ۹۸ ساعت تعلق داشت.

گویا گوگل از یک صفحه نمایش بسیار بهینه‌تر در این گوشی استفاده کرده است؛ زیرا پیکسل 5a توانست با یک بار شارژ تا ۲۱ ساعت و ۳۲ دقیقه ویدیو پخش کند و در تست وبگردی نیز تا ۱۸ ساعت و ۲۷ دقیقه طاقت بیاورد. همچنین باید حدود ۳۳ ساعت با این گوشی صحبت کنید تا باتری تمام شود.

باتری گوگل پیکسل 5a

ترکیب این نتایج با عملکرد بسیار عالی این گوشی در حالت استندبای نشان می‌دهد که می‌توان در استفاده متوسط با یک بار شارژ تا دو روز از پیکسل 5a استفاده کرد. نتایج تست باتری گوشی جدید پیکسل در بخش‌ پخش ویدیو و وبگردی به حدی خوب بود که وب‌سایت GSMArena گمان کرد خطایی رخ داده و تست‌ها را چندین بار تکرار کرد.

سرعت شارژ Google Pixel 5a

پیکسل 5a از همان شارژر ۱۸ واتی (USB-C) بهره می‌برد که پیشتر در برخی از مدل‌های پیکسل دیده بودیم. خروجی این شارژر ۵ ولت در ۳ آمپر و ۹ ولت در ۲ آمپر است و استفاده از یک آداپتور سریع‌تر نیز تفاوتی در سرعت شارژ این گوشی ایجاد نمی‌کند.

در مدت ۳۰ دقیقه ۴۲ درصد از باتری پیکسل 5a شارژ شد و این میزان پس از یک ساعت هم به ۷۵ درصد رسید. شارژ کامل گوشی نیز ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه طول کشید. اگرچه سرعت شارژ این گوشی در مقایسه با سایر دستگاه‌های رقیب در این رده قیمتی جالب نیست؛ اما عمر باتری بدون شک این نقطه ضعف را جبران می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*