باتری موتورولا اج 20

نتایج تست باتری موتورولا اج 20 منتشر شد؛ کمتر از استاندارد‌های امروزی

موتورولا Edge 20 گوشی ۵۳۰ دلاری جدید این برند پرآوازه است که از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. امروز می‌خواهیم به نتایج تست باتری موتورولا اج 20 و سرعت شارژ آن بپردازیم.

موتورولا اج 20 به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است. باتری این گوشی اندکی کوچکتر از نمونه مورد استفاده در ریلمی GT مستر است و از طرفی باید انرژی مورد نیاز نمایشگر بزرگتری را تامین کند. هرچند که هر دو گوشی به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز شده‌اند.

نتایج تست باتری موتورولا اج 20

باتری موتورولا اج 20

موتورولا Edge 20 توانست در تست باتری وب‌سایت GSMArena امتیاز کلی ۸۶ ساعت را از آن خود کند که دیگر این روز‌ها امتیاز جذابی به حساب نمی‌آید. این امتیاز متوسط به دلیل مصرف زیاد باتری در حالت استندبای و عملکرد نه چندان خوب در تست وبگردی به دست آمده است.

شما می‌توانید با یک بار شارژ موتورولا اج 20 تا بیش از یک روز کامل تماس 3G داشته باشید. همچنین باتری این گوشی می‌تواند انرژی مورد نیاز برای حدود ۱۱ ساعت وبگردی یا ۱۸ ساعت پخش ویدیو را فراهم کند.

باتری موتورولا اج 20

در هنگام تست وب‌گردی نرخ تازه‌سازی نمایشگر روی بیشترین میزان خود (۱۴۴ هرتز) قرار داشت. هرچند که انتخاب گزینه رفرش ریت اتوماتیک نیز (که بیشتر مواقع رفرش ریت را روی ۶۰ هرتز تنظیم می‌کرد) تاثیر چشمگیری در افزایش عمر باتری نداشت و تنها ۴۰ دقیقه به آن اضافه کرد.

سرعت شارژ Motorola Edge 20

موتورولا اج 20 به همراه یک شارژر ۳۰ وات عرضه شده است. این شارژر از USB PD نیز پشتیبانی می‌کند که یعنی می‌توان از آن برای شارژ سریع دیگر دستگاه‌های سازگار نیز استفاده کرد. آداپتور ۳۰ وات موتورولا در عرض ۳۰ دقیقه ۶۸ درصد از ظرفیت باتری را پر می‌کند و ۱۰ دقیقه دیگر زمان لازم است تا باتری به ۸۶ درصد برسد.

شارژ کامل موتورولا اج 20 نیز یک ساعت طول می‌کشد که می‌توان گفت بسیار خوب است. البته شارژ گوشی پس از ۹۰ درصد به آهستگی صورت می‌گیرد. باتری در مدت ۴۳ دقیقه به ۹۰ درصد رسید و پر کردن ۱۰ درصد باقی مانده حدود ۲۰ دقیقه طول کشید.

موتورولا اج 20 از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کند و گزینه شارژ معکوس نیز برای آن در نظر گرفته نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا عالیه اگر بشه توی محدوده خونه گوشی رو از این طریق شارژ کرد یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت های چند دهه اخیر میدونه باشه