افراد واکسینه نشده

افراد واکسینه نشده ۱۱ برابر بیشتر از دریافت کنندگان واکسن بر اثر کرونا فوت می‌کنند

مطابق با تازه‌ترین تحقیقات صورت گرفته، افراد واکسینه نشده 11 برابر بیشتر از دریافت کنندگان واکسن بر اثر ابتلا به کرونا فوت می‌کنند.

نتایج به دست آمده از جدیدترین مطالعات محققان آمریکایی مشخص ساخته است افراد واکسینه شده که واکسن کرونا را در دو دوز دریافت کرده‌اند 11 برابر کمتر از واکسینه نشدگان به علت ابتلا به کرونا از دنیا می‌روند. با توجه به این مسئله در می‌یابیم که می‌توان با تزریق واکسن تا حد زیادی از ابتلا به انواع کرونا و فوت بر اثر آن در امان ماند.

افراد واکسینه نشده 10 برابر بیشتر در بیمارستان بستری می‌شوند

محققان در این تحقیق 600 هزار نفر را از نظر ابتلا، بستری و فوت از 15 فروردین تا 26 تیر مورد مطالعه قرار داده و پی بردند احتمال ابتلای افرادی که واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند در مقایسه با واکسینه شدگان بیشتر است. طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا،‌ افرادی که واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند 4.5 برابر بیشتر برای بستری به بیمارستان مراجعه می‌کنند، ‌10 برابر بیشتر به منظور معالجه در بیمارستان بستری می‌شود و همچنین در مقایسه با تزریق کنندگان واکسن 11 برابر بیشتر بر اثر ابتلا به کرونا از دنیا می‌روند.

همچنین بر اساس تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، تأثیرگذاری واکسن مدرنا در جلوگیری از ابتلا به نوع شدید کرونا در مقایسه با واکسن‌های جانسون اند جانسون و مدرنا بیشتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تأثیرگذاری واکسن مدرنا در جلوگیری از ابتلا به نوع شدید کرونا در مقایسه با واکسن‌های جانسون اند جانسون و مدرنا بیشتر است. 😁😁😁😁
    با تشکر از نویسنده متن 🤣😄😅😄🤣😃