شبکه های اجتماعی ممنوع شده

وزیر ارتباطات: حضور در شبکه های اجتماعی ممنوع شده خط قرمز من است

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد من اهل فضای مجازی هستم، اما خط قرمز من حضور در شبکه های اجتماعی ممنوع شده توسط قانون جمهوری اسلامی است.

پس از انتخاب عیسی زارع پور به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت رئیسی، حاشیه‌های زیادی در این باره به وجود آمد که وی با فضای مجازی مخالف است و به همین دلیل در هیچ‌یک از شبکه های اجتماعی فعالیتی ندارد. زارع پور همین چند روز پیش نیز در اظهار نظری گفته بود من در شبکه های اجتماعی فعالیتی ندارد و به من پیامک بدهید. در همین رابطه، وزیر ارتباطات امروز گفت من اهل فضای مجازی هستم، اما حضور در شبکه‌های اجتماعی ممنوع شده، خط قرمز من است.

در شبکه های اجتماعی ممنوع شده حضور نخواهم داشت

زارع پور در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده بیان کرد چقدر درباره این که گفتم به من پیامک بدهید حاشیه درست کرده‌اند. من اهل فضای مجازی هستم و آنلاین هم هستم، اما منظور من این بوده که قرار نیست کل وقتم را صرف پاسخ دادن به کامنت‌ها کنم. او در ادامه افزود:

تعدادی از پلتفرم‌ها توسط قانون جمهوری اسلامی ممنوع اعلام شده که خط قرمز من است و من هیچ‌گاه در آنها حضور نخواهم داشت. هر وقت شبکه های اجتماعی ممنوع شده در دسترس تمام مردم قرار گرفت، من نیز از آنها استفاده می‌کنم.

وزیر ارتباطات در پایان گفت من شبانه‌روزی در حوزه تخصصی تلاش می‌کنم مشکلات مردم را حل کنم که لازمه این کار، تمرکز است و با بودن تمام وقت در شبکه های اجتماعی امکان ندارد. برای ارتباط با مردم هم راه‌های مختلفی اعلام کرده‌ام.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. شماها حتی به قانونهایی که خودتون گذاشتید پایبند نیستید.اینو تو پرونده هرکدومتون که دورش تموم میشه و نفر بعدی دستشو رومیکنه میشه فهمید…

  2. دهنت رو ببند ساندیس خور ارزشی