دو گوشی شیائومی MI5 و MI5 پلاس با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ آبان ماه امسال می آیند

یکی از گوشی هایی که تا قبل از پایان سال ۲۰۱۵ می بایست منتظر رونمایی از آن باشیم ، پرچم دار کمپانی چینی شیائومی است.این گوشی که گفته می شود قرار است در دونسخه با نام های Xiaomi MI5 و Xiaomi MI5 Plus رونمایی گردد احتمالا همچون دیگر محصولات جدید چینی امسال ، از یک صفحه نمایش بدون حاشیه یا Bezel-Less بهره خواهد برد.ویژگی که به نظر می رسد به چشم و هم چشمی در میان شرکت های چینی تولید کننده موبایل تبدیل شده و انتظار می روید به دیگر کمپای های مطرح تولید کننده گوشی های هوشمند هم سرایت کند ! به هر حال در خبری که امروز منتشر شده مشخصاتی منتسب به دو گوشی شیائومی MI5 و MI5 پلاس فاش شده است.از مهمترین اطلاعات نسبت داده شده به پرچم دار جدید شیائومی میتوان به استفاده از بدنه تمام فلزی ، نمایشگر بدون حاشیه و استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام اشاره کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ با مشکل گرم‌شدن بیش از حد دست و پنجه نرم می‌کند و مطمئنا کوالکام در نسل بعدی این مشکل را حل خواهد کرد. اسنپ‌دراگون ۸۲۰ با استفاده از پروسه ۱۴ نانومتری FinFet تولید خواهد شد.با توجه به اینکه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ در نیمه دوم سال تحویل مشتریان کوالکام خواهد شد، پیشبینی می‌شود که معرفی پرچمدار جدید شیائومی در نوامبر انجام و فروش آن نیز در اوایل ۲۰۱۶ آغاز شود.

براساس اطلاعات منتشر شده ، گوشی موبایل شیائومی Mi5 دارای صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰x1440 پیکسل، ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسل، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت و اسکنر اثر انگشت نیز از دیگر ویژگیهای شنیده شده برای پرچمدار آتی این شرکت نوپای چینی است. گفته می‌شود که ضخامت این گوشی تنها ۶.۱ میلی‌متر خواهد بود که از آیفون ۶ با ضخامتی ۶.۹ میلی‌متری نیز باریک‌تر است.

شیائومی Mi5 Plus نیز از یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰x1440 پیکسل، ۴ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و دوربین عقب ۲۰ مگاپیکسل بهره خواهد برد.

قیمت شایعه شده برای مدل معمولی این گوشی ۳۷۱ دلار است اما از قیمت مدل پلاس سخنی به میان نیامده است.انتظار می رود که شیائومی این گوشی های جدید را در ماه نوامبر ۲۰۱۵ ( آبان ماه ) رونمایی کند.

در ادامه تصاویری مفهومی از شیائوی MI5 را مشاهده خواهید کرد.نظر شما درباره مشخصات پرچم داران جدید شیائومی چیست ؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام دوستان کسی میدونه Mi5 Pluse از کجا میشه تهیه کرد یا با قیمت فضایی میاد

  2. کجا میشه محصولات شیائومی رو خرید ؟؟؟؟؟؟؟ البته نه به ۵ برابر گرون به دلیل کم یاب بودن!!

  3. ببخشید فون آرنا

  4. تشکر از اطلاع رسانی
    این طور که تو آرنر شده اسنپدراگون ۸۲۰اسنپدراگون سال ارایه نمیشود
    همچنین mi5تا نوامبر ارایه نمیشود ولی نگفتن که آیا بعد از اخرینتشکر روز نوامبر ارایه میشود یا نه