اپل آیپد مینی 2021

آیپد مینی 6 با طراحی جدید و امکانات بهبودیافته معرفی شد

اپل از نسل ششم iPad mini رونمایی کرد. با حاشیه‌های باریک‌تر صفحه‌نمایش و حذف دکمه هوم، زبان طراحی آیپد مینی 6 به آیپد ایر 2020 شباهت پیدا کرده است.

مانند آیپد ایر سال گذشته، در آیپد مینی 6 هم خبری از فیس آیدی نیست؛ اما سنسور تاچ آیدی در گوشه بالای سمت راست، روی دکمه sleep/wake وجود دارد تا کاربران امکان باز کردن قفل تبلت را داشته باشند. از این حسگر اثر انگشت می‌توان برای تایید هویت درون-برنامه‌ای و خریدهای الکترونیکی هم استفاده کرد.

از دیگر تغییرات آیپد مینی 2021 باید به نمایشگر بزرگ 8.3 اینچی TrueTone و درگاه USB-C به جای لایتنینگ اشاره کنیم. تبلت جدید اپل به شبکه 5G هم متصل می‌شود.

اپل آیپد مینی 6

اپل از بهبود 40 درصدی عملکرد CPU و 80 درصدی GPU سخن گفته است. همچنین موتور عصبی تبلت برای یادگیری ماشینی، دو برابر سریع‌تر از قبل عمل می‌کند. ثمره‌ی آن را می‌توانید در اپ ترجمه iOS 15 ببینید که به طور خودکار و همزمان، مکالمات را ترجمه می‌کند.

رزولوشن دوربین عقب دستگاه به 12 مگاپیکسل ارتقا یافته است و با یک فلاش True Tone همراهی می‌شود. حالا به لطف یک ISP جدید (پردازشگر سیگنال تصویر)، آیپد مینی پشتیبانی بهتری از Smart HDR دارد. توانایی ضبط ویدیوهای 4K را هم نباید از قلم بیندازیم. همچنین دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی از Center Stage پشتیبانی می‌کند.

ناگفته نماند طراحی جدید تبلت آن را با نسل دوم قلم دیجیتال Apple Pencil سازگار کرده که قابل اتصال به لبه کناری است.

قیمت اپل آیپد مینی 6

پیش‌فروش نسل ششم آیپد مینی از همین امروز آغاز شد. مشتریان می‌توانند یکی از رنگ‌های صورتی، بنفش، خاکستری و زرد کمرنگ را انتخاب کنند. اپل قیمت پایه دستگاه را 499 دلار اعلام کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*