رنگ های آیفون 13

رنگ های آیفون 13 و آیفون 13 پرو مکس: پررنگ و پرقدرت!

اپل در انتخاب رنگ های آیفون 13 – iPhone 13 و آیفون 13 پرو مکس – iPhone 13 Pro Max به سراغ رنگ‌هایی پر و بولد رفته تا متمایزتر جلوه کنند.

اپل در مراسم امشبش از سری آیفون 13 پرده برداشت و همان‌طور که انتظار داشتیم، رنگ‌های مختلفی برای سفارش آیفون پیش روی کاربر هستند. این کمپانی برای آپید مینی 6 – iPad mini 6 که در خلال همین مراسم معرفی شد به سراغ رنگ‌هایی روشن و ملایم رفته بود اما برای سری گوشی‌های پرچمدارش به سراغ رنگ‌های اشباع و بولدی رفته که در سری پرو بیشتر به چشم می‌آیند.

رنگ های آیفون 13

رنگ های آیفون 13

برای آیفون 13 پنج رنگ مختلف صورتی، آبی، نیمه شب، استار لایت و قرمز در نظر گرفته شده است. این ترکیب رنگ‌ها را کم و بیش در سری‌های پیشین آیفون نیز دیده بودیم و از تماشای آن‌ها چندان تعجب نکردیم، اما اوضاع برای آیفون 13 پرو مکس متفاوت بوده و رنگ‌های جدیدی برای آن انتخاب شده‌اند.

رنگ بندی آیفون 13 پرو

رنگ های آیفون 13

در آیفون 13 پرو و پرو مکس بدنه شیشه‌ای مات با فریم براق ترکیبی زیبا و چشم‌نواز را ایجاد کرده و اپل قصد دارد این گوشی‌ها را در چهار رنگ مختلف به تولید برساند: گرافیت، طلایی، نقره‌ای و آبی سیرا.

انتخاب رنگ و طراحی این آیفون‌ها به قدری خوب انجام شده که طرفداران اپل از همین حالا برای خریدشان اشتیاق نشان می‌دهند. اپل ادعا می‌کند تولید آیفون 13 پرو در رنگ آبی سیرا بسیار چالش برانگیز بوده و از چندین لایه بدنه و سرامیک متالیک در مقیاس نانو روی گوشی استفاده شده تا نمایی زیبا به همراه دوام بالا خلق شود.

آیفون 13 مینی با همان قیمت 699 دلار و آیفون 13 با قیمت 799 دلار در نسخه پایه به فروش می‌رسند و ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی نسخه پایه به 128 گیگابایت ارتقا پیدا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*