بی وای دی Ocean-X

بی وای دی Ocean-X کانسپت معرفی شد؛ آشنایی با سدان الکتریکی آینده BYD

بی وای دی Ocean-X کانسپت معرفی شد. سدان اوشن ایکس با پرفورمنس بالا می‌تواند به آسانی رکوردهای رقبای خود را بشکند. در ادامه با مشخصات این خودرو مفهومی آشنا می‌شویم.

برند چینی بی وای دی از خودرو مفهومی Ocean-X به عنوان یک سدان الکتریکی با پرفورمنس بالا پرده برداشت. محصول جدید بی وای دی آمده تا در این کلاس رکوردهای متعددی را بشکند.

مشخصات بی وای دی Ocean-X

بی وای دی Ocean-X

طراحان بی وای دی برای این خودرو مفهومی از بدنه‌ای سیال و اسپرت به همراه چراغ‌های جلوی باریک استفاده کردند که توانسته است نمای جذابی را به وجود آورد. ضمن این که خطوط متنوع و نمای پویای جانبی نیز در جذاب‌تر شدن این خودرو سهم زیادی داشته‌اند. بی وای دی برای این محصول جدید خود فرم آینده‌نگرانه‌ای برای چرخ‌ها در نظر گرفته است که چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. ضریب آیرودینامیک این خودرو نیز 0.21 اعلام شده که یک رکورد در این کلاس به‌شمار می‌رود.

بی وای دی Ocean-X

بی وای دی Ocean-X روی پلتفرم جدید تمام الکتریکی e-platform 3.0 توسعه پیدا کرده است و طبق اعلام این برند چینی، شعاع حرکتی آن بیش از 1000 کیلومتر خواهد بود. این سدان به قابلیت شارژ فوق سریع 800 ولتی نیز مجهز بوده که می‌تواند ظرف مدت کمتر از 5 دقیقه به برد 150 کیلومتری دست پیدا کند.

بی وای دی Ocean-X

بی وای دی برای این سدان خود سیستم چهار چرخ محرک را نیز در نظر گرفته است. بی وای دی اعلام کرد این خودرو می‌تواند ظرف مدت فقط 2.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که در این حالت مصرف انرژی آن همانند مدل‌های تک دیفرانسیل خواهد بود. اگه بی وای دی بتواند با محصول جدید خود به چنین ارقامی دست پیدا کند یک دستاورد بسیار بزرگ خواهد بود؛ چرا که تمام مدل‌های پرفورمنس بالای خودروهای الکتریکی نسبت به مدل‌های اصلی خود از برد کمتری برخوردارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*