گوشی اچ تی سی Wildfire E Ultra

گوشی اچ تی سی Wildfire E Ultra در کنسول گوگل پلی رویت شد

گوشی اچ تی سی Wildfire E Ultra در کنسول گوگل پلی حاضر شده است و به واسطه آن از برخی مشخصات کلیدی این دستگاه اقتصادی HTC آگاه شده‌ایم.

یک گوشی اقتصادی دیگر از HTC به زودی معرفی خواهد شد و علیرغم نامش یک گوشی کاملا اقتصادی است. اچ تی سی Wildfire E Ultra اخیرا در گوگل پلی کنسول دیده شده و همین نیز برای فاش شدن برخی از مشخصات کلیدی آن کافی بوده است.

وایلد فایر ای اولترا به تراشه Unisoc SC9863A با هشت هسته پردازشی کورتکس A55 مجهز شده است و از ۲ گیگ رم بهره می‌برد. در بخش نمایشگر نیز با یکی از عجایب این روز‌ها مواجه هستیم: رزولوشن 480p.

گوشی اچ تی سی Wildfire E Ultra

تصویر این گوشی از حاشیه‌های بسیار زیاد نمایشگر و دکمه‌های فیزیکی در بدنه کناری حکایت دارد. در بخش نرم افزاری نیز از اندروید 11 استفاده شده که در زمان عرضه این گوشی لقب جدیدترین نسخه از سیستم عامل گوگل را از دست می‌دهد؛ اما با این وجود برای یک گوشی فوق اقتصادی کافی است.

هنوز نمی‌دانیم چه چیزی باعث شده اچ تی سی برای گوشی Wildfire E ار واژه Ultra استفاده کند. یک احتمال می‌تواند استفاده از باتری قدرتمند باشد. ترکیب این تراشه و نمایشگر کم مصرف قطعا مجموعه دوربین قدرتمندی را هم با خود همراه نخواهد کرد و بدین ترتیب باید بگوییم که با یک گوشی با عمر باتری بالا طرف هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*