وزارت ارتباطات

آغاز تغییرات در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور 2 حکم

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در تازه‌ترین اقدام خود یوسف امیری را به عنوان رییس کل حراست وزارت ارتباطات برگزیده است.

عیسی زارع پور،‌ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور پس از گذشت نزدیک به سه هفته از کسب سمت جدید خود تصمیم‌ گرفته است تا تغییرات در این وزارت‌خانه را آغاز کند. در نخستین اقدام وزیر ارتباطات، یوسف امیری به عنوان رئیس کل حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزیده شده است. لازم به ذکر است که تا پیش از امیری این سمت به محمدرضا فنایی سپرده شده بود.

اصلی‌ترین وظایف رئیس کل حراست وزارت ارتباطات

رئیس کل حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی دوران ریاست خود وظایف زیادی را بر عهده خواهد داشت که از جمله آن‌ها برنامه ریزی،‌ سیاست‌گذاری و نظارت بر حفاظت اماکن، تأسیسات و اسناد مطابق با ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و سیاست‌های کلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ تدوین آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های حراستی جهت اجرا توسط حراست شرکت‌ها، مؤسسات و سازمان‌های وابسته و ابلاغ ضوابط و دستورالعمل‌های مرتبط با امور حراستی خواهد بود.

علاوه بر این وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ محسن نادری منش را نیز که هم‌اکنون در مقام عضو موظف هیأت عامل سازمان فناوری ارتباطات قرار دارد به عنوان سرپرست سازمان فناوری اطلاعات انتخاب کرده است. لازم به ذکر است که احتمال داده می‌شود افرادی نظیر علی اصغر انصاری، مسعود همدانلو، رضا باقری اصل و مهدی کریمی نیسیانی نیز در این وزارتخانه وظایفی را بر عهده بگیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*