موتورولا موتو E20 با اندروید 11 گو و قیمت مقرون به صرفه معرفی شد

موتورولا موتو E20 با نمایشگر 6.5 اینچی LCD رونمایی شد. Motorola Moto E20 یک گوشی فوق اقتصادی است که به اندروید 11 گو و دوربین دوگانه مجهز شده‌ است.

موتورولا از عضو جدید سری موتو ای با قیمت زیر ۱۰۰ یورو در اروپا پرده برداری کرد. موتو E20 یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های تولید شده توسط این شرکت است. Moto E20 دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن +HD است و در ناچ قطره طور خود یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را جای داده است.

موتورولا موتو E20

در بدنه پشتی دستگاه نیز دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک ماژول ۲ مگاپیکسلی برای سنجش عمق قرار گرفته است. فلاش LED هم به ثبت تصاویر در محیط‌های کم نور کمک می‌کند.

سکاندار گوشی اقتصادی موتورولا تراشه Unisoc T606 است و ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز آن را همراهی می‌کنند. همچنین برای ذخیره فایل‌های بیشتر می‌توان از کارت حافظه micro SD استفاده کرد. در بخش نرم افزاری هم نسخه Go اندروید 11 حضور دارد.

موتورولا موتو E20

انرژی مورد نیاز این گوشی توسط باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری تامین مي‌شود و کاربر می‌تواند از طریق USB-C و با استفاده از شارژر ۱۰ وات آن را شارژ کند. موتورولا همچنین توانسته گواهی IP52 را برای این گوشی به دست آورد که نشان دهنده مقاومت نسبی آن در برابر نفوذ قطرات آب و گرد و غبار است.

موتورولا موتو E20 از ماه آینده در دو رنگ آبی و خاکستری در اروپا عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*