باتری شیائومی 11T پرو

نتایج تست باتری شیائومی 11T پرو منتشر شد؛ عملکرد پرچمدار شیائومی چگونه است؟

گوشی پرچمدار Xiaomi 11T Pro با پردازنده اسنپدراگون 888 و نمایشگر خمیده ۱۲۰ هرتز رونمایی شد. بیایید نگاهی به عمر باتری شیائومی 11T پرو و سرعت شارژ آن داشته باشیم.

شیائومی 11T پرو به یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است که نسبت به باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپری می 11i و باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپری می ۱۱ پیشرفت محسوسی به حساب می‌آید.

تست باتری شیائومی 11T پرو

باتری شیائومی 11T پرو

گوشی بالارده شیائومی در تست باتری وب‌سایت GSMArena عملکرد خوبی از خود نشان داد. می‌توان تقریبا یک روز کامل با 11 تی پرو تماس گرفت و بیش از ۱۲ ساعت با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، وبگردی کرد. همچنین باتری این گوشی می‌تواند انرژی لازم برای بیش از ۱۴ ساعت پخش ویدیو (رفرش ریت ۶۰ هرتز) را در اختیار شما قرار دهد.

باتری شیائومی 11T پرو

البته مصرف باتری گوشی در حالت استندبای خیلی خوب نبود و به همین خاطر نماینده شیائومی امتیاز کلی ۹۲ ساعت را کسب کرد.

سرعت شارژ Xiaomi 11T Pro

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های شیائومی 11T پرو پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات است. شیائومی این فناوری را هایپر شارژ می‌نامد و در جعبه محصول یک آداپتور ۱۲۰ وات و کابل USB سی ۶ آمپر را قرار داده است.

باتری شیائومی 11T پرو

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری این گوشی به دو سلول تقسیم شده و هرکدام به صورت جداگانه شارژ می‌شوند. با این ترفند دیگر خبری از افزایش دمای بیش از حد نیست. در حقیقت شارژر خیلی بیشتر از گوشی گرم می‌شود.

باتری شیائومی 11T پرو

شیائومی وعده داده بود که باتری 11T پرو ظرف مدت ۱۷ دقیقه به صورت کامل شارژ شود. در دو تست انجام شده، شارژ کامل یک بار ۲۱ دقیقه طول کشید و بار دیگر ۲۰ دقیقه و ۳۰ ثانیه. البته کمی بیشتر از ۱۷ دقیقه اعلامی توسط شرکت است؛ اما باز هم برای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بسیار سریع است. جالب اینجاست که تنها پس از گذشت ۵ دقیقه، باتری به ۴۰ درصد رسید که فوق‌العاده است.