ایسوس ROG RYUJIN II

خنک کننده مایع ایسوس ROG RYUJIN II معرفی شد

خنک کننده مایع ایسوس ROG RYUJIN II مجهز به یک نمایشگر 3.5 اینچی معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های این محصول جدید ایسوس آشنا می‌شویم.

ایسوس، تولیدکننده نام آشنای سخت افزارهای رایانه‌ای به تازگی نسل دوم از خنک کننده‌های مایع ROG Ryujin II را معرفی کرده است که از یک نمایشگر 3.5 اینچی برخوردار است. در ادامه این نوشتار شما را با دو مدل ROG Ryujin 360 و ROG Ryujin 240 آشنا خواهیم کرد.

مشخصات خنک کننده مایع ایسوس ROG RYUJIN II

ایسوس ROG RYUJIN II

دو مدل ROG Ryujin II 360 و ROG Ryujin II 240، پرچمداران خنک کننده‌های ایسوس است که در ظاهر این محصولات، نمایشگری که به آن اشاره کردیم بیشترین جذابیت را برای مصرف کنندگان دارد، چرا که در این صفحه نمایش 3.5 اینچی که روی بلاک خنک کننده قرار گرفته، می‌توانید هر محتوای ویدیویی را به راحتی پخش کنید. حتی می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به کامپیوتر خود مانند دما و یا میزان پردازش پردازنده مرکزی کامپیوتر خود را در این نمایشگر مشاهده کنید که جلوه‌ای خاص به هر کامپیوتر گیمینگ می‌دهد.

ایسوس ROG RYUJIN II

در قسمت بلاک یک پمپ قدرتمند نسل هفتمی از سوی Asetek به کار گرفته شده تا مایع جاری در خنک کننده به سرعت جا به جا و خنک شود. می‌توان گفت، حضور یک پمپ قدرتمند مهم تر از یک رادیاتور بزرگ است؛ چرا که عمل خنک سازی پس از چرخش مایع جاری در این دست از خنک کننده‌ها رخ می‌دهد.

ایسوس ROG RYUJIN II

تا به اینجا در مورد خنک سازی پردازنده مرکزی صحبت کرده‌ایم. اما ایسوس در این سری از محصولات خود یک فن 60 میلی‌متری را نیز در بالای بلاک اصلی یعنی روی پمپ جای‌گذاری کرده است تا دیگر قطعات مهم در اطراف پردازنده که بار کاری زیادی دارند نیز خنک شوند. این موضوع یکی از مزیت‌ها و تفاوت‌های اساسی خنک کننده‌های ROG Ryujin ایسوس است. همچنین پمپ این خنک کننده در بازه سرعتی 800 الی 2800 دور بر دقیقه کار می‌کند.

ایسوس ROG RYUJIN II

از دیگر نکات قوت این خنک کننده نیز می‌توان به فن‌های بسیار پرسرعت و با کیفیت سری NF-F12 از شرکت Noctua اشاره کرد. این فن خنک کننده باعث می‌شود تا حداکثر فشار هوا به سوی پره‌های رادیاتور برسد و دمای مایع داخل خنک کننده پس از رسیدن به رادیاتور کاهش پیدا کند. نکته جالب در مورد فن‌های خنک کننده ROG Ryujin II این است که فن‌های آن قادر به چرخش با حداکثر سرعت 4800 دور بر دقیقه و انتقال فشار هوای 19CFM هستند.

ایسوس ROG RYUJIN II

بلاک این خنک کننده به اندازه کافی بزرگ است تا با خیال راحت آن را بر روی پردازنده‌های AMD TR4 نیز نصب کرد. علاوه بر این خنک کننده‌های ROG Ryujin II 360 و ROG Ryujin II 240 با سوکت‌های پردازنده‌های Intel LGA115x / 1200/1700/2100 / 2011-3 / 2066 و AMD AM4 سازگاری کامل دارد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*