مانیتورهای مخصوص بازی ایسوس

گیمینگ به سبک شما؛ معرفی مانیتورهای مخصوص بازی ایسوس

هر ژانر از بازی‌هایی که معرفی می‌شوند با انبوهی از جلوه‌های بصری بسیار زیبا همراه هستند که همگی برای تجربه‌ای بهتر نیازمند نمایشگرهایی مخصوص جامعه گیمرها هستند.

طی این نوشتار نیز قصد داریم به معرفی آخرین مانیتورهای گیمینگ موجود در بازار ایران از برند ایسوس بپردازیم. اگر قصد تهیه یک مانیتور گیمینگ دارید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی مانیتورهای مخصوص بازی ایسوس

مانیتور ایسوس VA24EHE

درست است که سری VA کاملا برای مصارف عادی هستند اما باز هم می توان به عنوان اولین و ارزان‌ترین مدل پیشنهادی، این مانیتور را معرفی کرد. این مانیتور بر خلاف اغلب نمایشگرهای IPS در رنج قیمتی 5 میلیون تومان، از نرخ به‌روزرسانی 75 هرتزی برخوردار بوده و همچنین یکی از ویژگی‌های جالب مانیتورهای گیمینگ به نام GamePlus را به همراه خود دارد.

این مانیتور در حال حاضر (زمان انتشار این خبر) در بازار ایران موجود بوده و می تواند برای گیمرهایی که بودجه کافی برای نمایشگرهای گیمینگ حرفه‌ای ندارند، یک گزینه کاملا مناسب باشد. علاوه بر این، افرادی که تمایل دارند یک مانیتور با کیفیت تصویر مطلوب تهیه کنند که از زاویه دید 178 درجه عمودی و افقی برخوردار باشد نیز VA24EHE ایسوس گزینه کاملا مناسبی است.

مانیتور گیمینگ ایسوس TUF GAMING VG24VQ

اولین مانیتور گیمینگ پیشنهادی ما در این مطلب است؛ این نمایشگر گیمینگ در حال حاضر در کشور ما نیز موجود بوده و با ویژگی‌های بسیار خاص برای گیمرهای حرفه‌ای همراه شده است که در حقیقت نمی‌توان از هیچ کدام از آنها چشم پوشی کرد. یکی از آنها این است که تمامی کنسول پلیرها و همچنین بازیکنان پلتفرم رایانه‌های شخصی می‌توانند با صرف یک هزینه مناسب این مانیتور گیمینگ را با نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز تهیه کنند.

مانیتورهای مخصوص بازی ایسوس

بر کسی پوشیده نیست که برای دیدن تمامی حرکات به صورت کاملا روان به یک مانیتور سریع نیز مانند همین مدل احتیاج خواهیم داشت. اما ایسوس با افزودن ویژگی جدیدی به نام ELMB از تار شدن تصاویر هنگام سریع حرکت کردن نیز جلوگیری می‌کند. برای مثال اگر شما مشغول به بازی‌های شوتینگ اول شخص باشید، همیشه حرکات سریع دشمنان خود را می‌توانید بدون تار شدن ببینید. برای جلوگیری از پارگی تصویر نیز AMD – Free Sync نیز با این مانیتور گیمینگ همراه شده است.

کارت گرافیک‌های امروزی با فناوری‌های جدیدی قابلیت سایه‌زنی با هسته‌های RT را دارند تا در نهایت تصویری که برای شما رندر می‌شود جلوه زیباتر و سینماتیک‌تری داشته باشد. حال ایسوس برای این بخش یک ویژگی جذاب را به نام Shadow Boost اضافه کرده تا تمامی تصاویری که در آنها سایه وجود دارد بهتر نمایان شوند.

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG349Q

قبل از هر چیز باید اشاره کنیم که مدل PG349Q تقریبا شبیه به مدل قبلی خود یعنی PG348Q است و از یک قاب نازک به همراه پایه‌ای ارگونومیک و نورپردازی RGB بهره می‌برد. پایه این مانیتور جدید تا 20 درجه به جلو و تا 5 درجه به عقب خواهد رفت و از قابلیت چرخش تا 50 درجه برخوردار خواهد بود. البته باید اشاره کنیم که امکان تنظیم ارتفاع نیز تا 100 میلی‌متر وجود خواهد داشت. مانیتور گیمینگ PG349Q دارای نورپردازی RGB بوده که در این نورپردازی شاهد نماد بزرگ ROG خواهیم بود و این نورپردازی برای نور اضافی پشت پنل طراحی شده است. پنل این مانیتور 1900R بوده که نسب به مدل‌های قبل که 1800R بوده‌اند انحنای کمتری دارد اما همچنان زاویه دید خوب و همه جانبه‌ای را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

مانیتورهای مخصوص بازی ایسوس

در این مانیتور گیمینگ شاهد دو پورت USB 3.0، یک پورت مینی جک 3.5 میلی‌متری، HDMI 1.4 و DisplayPort 1.2 خواهیم بود. مانیتور PG349Q همچنین دارای دو بلندگوی استریوی یکپارچه 2 واتی است. پنل به کار رفته در این مدل یک پنل IPS بوده که قادر به پشتیبانی از 100 درصد رنگ‌های sRGB خواهد بود و در نتیجه تصاویری زنده و واقعی را به ارمغان خواهد آورد. لازم به ذکر است که این پنل از قابلیت HDR پشتیبانی نمی‌کند. از سوی دیگر حداکثر میزان روشنایی تصویر در این مدل جدید ROG به 300 نیت می‌رسد و از نسبت کنتراست 1:1000 برخوردار است. زاویه دید این مانیتور گیمینگ ایسوس 178 درجه است که زاویه دید بسیار گسترده‌ای بوده و همچنین نرخ پاسخ‌دهی آن 4 میلی‌ثانیه خواهد بود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*