تام هنکس

تام هنکس به فیلم جدید وس اندرسون پیوست

طبق اخبار منتشر شده، بازیگر برنده اسکار، تام هنکس در ساخته‌ی بعدی وس اندرسون حضور خواهد داشت و یکی از نقش‌های اصلی را برعهده دارد.

در حالی که توسعه پروژه‌ سینمایی جدید وس اندرسون هنوز آغاز نشده، او بازیگران اصلی خودش را پیدا کرده و یکی از آن‌ها کسی نیست جز تام هنکس.

هنوز مشخص نیست که هنکس چه نقشی را در فیلم برعهده دارد اما درکنار او ستارگانی همچون تیلدا سوینتون، بیل موری و آدرین برودی حضور خواهند داشت. این همچنین اولین بار است که این بازیگر مشهور با اندرسون همکاری می‌کند، اتفاقی که می‌تواند جالب توجه باشد. او تا پیش از این با فیلمسازان بزرگی همچون استیون اسپیلبرگ، جاناتان دمی، پل گرینگرس، رابرت زمکیس و برادران کوئن همکاری داشته است.

تام هنکس

اندرسون در پشت صحنه‌ی فیلم گزارش فرانسوی

در حال حاضر جزئیاتی از پروژه‌ی جدید اندرسون در دست نیست اما از همین حالا می‌توان انتظار داشت که امضاهای این کارگردان صاحب سبک را در آن مشاهده کنیم. اندرسون به‌زودی گزارش فرانسوی (The French Dispatch) را روی پرده خواهد داشت که نامه‌ عاشقانه‌ای است به خبرنگاری. این فیلم داستان زندگی سه خبرنگار آمریکایی در فرانسه را روایت می‌کند و در آن بازیگرانی همچون فرانسیس مک‌ دورمند، بیل مری، تیموتی شالامی، جفری رایت، اوون ویلسون، تیلدا سوینتون، الیزابت ماس، لئا سیدو و بنیسیو دل تورو نقش آفرینی می‌کنند. گزارش فرانسوی در جشنواره کن نیز نمایش داده شد و امتیازات بالایی دریافت کرد.

تام هنکس هم اخیرا پرکار بوده و در فیلم‌های موفقی همچون سگ تازی (Greyhound) و اخبار جهان (News of the World‎) حضور داشته است. او را به زودی در فیلم‌های فینچ (Finch)، الویس (Elvis) به کارگردانی باز لورمن و پینوکیو به کارگردانی رابرت زمکیس مشاهده خواهیم کرد.

گزارش فرانسوی که به دلیل شیوع کرونا ویروس با تاخیر رو به رو شد، در تاریخ 22 اکتبر 2021 (  30 مهر 1400) اکران می‌شود و پس از آن، اندرسون تولید پروژه بعدی‌اش را آغاز می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*